امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در شرایطی که بابلی‌ها خود را برای جشن پیروزی آماده می‌کردند، ویستاتوربین در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاند.

 به گزارش دریای ورزش“،  در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال ایران ویستاتوربین در ورزشگاه غدیر تهران از رایکای بابل میزبانی کرد. این مسابقه از سرعت و جذابیت زیادی برخوردار بود و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.رایکایی‌ها بازی را با سرعت زیاد شروع کردند و موقعیت‌هایی داشتند اما در دقیقه ۴۰ یک ضربه کاشته بسیار خوب نصیب این تیم شد. سینا قنبرپور پشت توپ قرار گرفت و با ضربه‌ای دقیق توپ را درون دروازه میزبان قرار داد. بابلی‌ها با این گل زیبا با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم رایکا در همان دقایق ابتدایی فرصت گلزنی مجدد داشت اما ضربه قنبرپور به تیرک خورد. هرچه از زمان بازی گذشت فشار ویستاتوربین و موج حملات آنها بیشتر شد و در نهایت در دقیقه ۸۷ روی یک بازی مستقیم و با سه ضربه به توپ، حجت اسلامی دروازه رایکا را باز کرد تا امتیازات کامل این بازی از تهران خارج نشود.

رایکا که یکی از گزینه‌های سقوط است و به سه امتیاز این بازی احتیاج زیادی داشت با تقسیم امتیازات این بازی، ۲۱ امتیازی شد و در رده شانزدهم باقی ماند. ویستاتوربین نیز  با ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی