امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  جایگاه تکواندوکاران ایران در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی با صعود همراه شد.

به گزارش دریای ورزش“، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران را اعلام کرد که تکواندوکاران کشورمان با حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و همچنین تورنمنت آزاد کره‌جنوبی، رتبه خود را بهبود بخشیدند.

در گروه مردان، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با ۴ پله سقوط در جایگاه شانزدهم ایستاد، مهدی حاج موسایی که اخیرا در رقابت‌های قهرمانی آسیا و تورنمت آزاد کره جنوبی موفق به کسب دو مدال نقره شده بود با ۲۰ پله صعود در جایگاه ۲۶ برترین‌های این وزن قرار گرفت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، سروش احمدی به رتبه چهاردهم نزول کرد. امیرمحمد بخشی با کسب مدال طلا در تورنمنت کره‌جنوبی و هشت پله صعود به‬ رده سی و نهم رفت.

میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، ۱۷ پله صعود کرد و در جایگاه بیست و پنجم جای گرفت. دانیال بزرگی با وجود کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا با ۴ پله سقوط به رده چهل و هفتم رفت.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم، به رده پانزدهم نزول کرد و علی احمدی با ۶ پله صعود به رتبه سی و هفتم رسید.

در گروه زنان، غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم با هفت پله سقوط در رده چهل و دوم ایستاد. مبینا نعمت‌زاده با درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب مدال نقره، ۲۹ رتبه صعود داشت و در رده چهل و سوم قرار گرفت.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی با کسب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا و ۱۳ پله صعود تا رده چهاردهم بالا آمد. زهرا شیدایی با کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا و ۶ پله صعود به رده سی و ششم رسید.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی که مدتی است به دلیل مصدومیت در هیچ تورنمنتی حضور نداشته به رده بیست و سوم رفت و کوثر اساسه در رده سی و هفتم است.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم، اکرم خدابنده دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا با ۱۰پله صعود به رده سی و هشتم رسید و زهرا پوراسماعیل با ۱۰ پله صعود در رده چهل و دوم ایستاد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی