امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، حنا زرین کمر دختر خوش آتیه بابل از استان مازندران به مدال طلا قهرمانی جهان نونهالان رسید.

به گزارش دریای ورزش“،  سومین روز از مسابقات قهرمانی جهان در صوفیا بلغارستان (۳۰ ژوئیه ۲۰۲۲ – ۸ مرداد ۱۴۰۱) با نمایش بی نظیر بهترین ستاره‌های آینده ورزش تکواندو در حالی به پایان رسید که نماینده شایسته مازندران به مدال زرین طلا رسید.

حنا زرین کمر اولین حضور خود در مسابقات برون مرزی و در آوردگاه جهانی را در وزن ۵۹- کیلوگرم تجربه کرد و با کسب خوش رنگترین مدال به ثبت رساند.

حنا دختر شایسته بلند قامت بابلی درگام اول و دوم بازی خود را مقابل حریفان اردن و کرواسی با برتری ۲ بر صفر پیروز شد و در سومین مرحله به مصاف “لی” از کره جنوبی رفت قاطعانه ۲ بر صفر او را شکست داد به نیمه نهایی راه یافت.

شگفتی زرین کمر در نیمه نهایی وصف ناپذیر شد در کمتر از یک دقیقه ۲ راند را به پایان رساند با کسب ۱۲ امتیاز در هر راند حریف آمریکایی را برای رسیدن به فینال از پیش رو برداشت.

حنا در فینال مقابل تکواندوکاری از کشور صربستان بازی را ۲ بر صفر پایان داد تا طلای زرین جهان به زرینی از شهرستان بابل مازندران برسد.

این ششمین طلا مازندران در ادوار جهانی نونهالان است، زهرا پوراسماعیل، مهرداد خزایی پول، زهره حسن نتاج، پونه جعفرصالحی و ابوالفضل عباسی طلایی های نونهالان جهان از استان مازندران هستند.

فردا در پایان پنجمین دوره رقابتهای جهانی محمدمهدی سعادتی در وزن ۴۹- کیلوگرم به عنوان دومین نماینده مازندران بازیهای خود را پیگیری میکند و اسماعیل اسماعیل پور به عنوان مربی در کادرفنی تیم ملی در سالن مسابقات حضور خواهد داشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی