امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مسابقات اسکیت سرعت آماتور قهرمانی پسران و دختران مازندران با قهرمانی تیم‌های رامسر وجویبار به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“، مسابقات اسکیت سرعت آماتور قهرمانی پسران و دختران مازندران که با رقابت ۳۷۰ ورزشکار دختر و پسر در قالب ۳۲ تیم از ۱۶ شهرستان به میزبانی هیات اسکیت شهرستان آمل درپیست دانشگاه شمال این شهر برگزار شد، دربخش پسران تیم رامسر با کسب بیشترین امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های بهشهر و آمل به ترتیب دوم وسوم شدند.

دربخش دختران این مسابقات نیز تیم جویباربه مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های ساری و رامسر در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
شناسایی استعداد‌های جدید دراسکیت مازندران
رییس هیات اسکیت مازندران گفت: مسابقات اسکیت سرعت آماتور قهرمانی باشگاه‌های مازندران در رده سنی نونهالان و نوجوانان دختر وپسر برگزار شد.
حسین خیری نیا افزود: این مسابقات هر ساله و در اواسط ترم تابستان برای ورزشکاران تازه ورود به رشته اسکیت برگزار تا استعداد‌های جدید در این رشته ورزشی شناسایی شوند.
وی ادامه داد: بعد از این مسابقات، ورزشکاران در رشته‌های زیرمجموعه اسکیت تقسیم و اردو‌های لازم برای شناسایی استعداد‌های برتر نیز برای آن‌ها برگزار خواهد شد.
حضور تیم رول بال اسکیت مازندران درمسابقات قهرمانی کشور
رییس هیات اسکیت مازندران همچنین از حضور تیم رول بال اسکیت استان درمسابقات قهرمانی کشور خبر داد وگفت: این مسابقات از دوم تا هشتم شهریور برگزار می‌شود و مازندران از شانس‌های اصلی رفتن روی سکوی مسابقات است.
خیری نیا همچنین از برگزاری مسابقات کشوری اسکیت آلپاین به میزبانی هیات اسکیت مازندران بزودی درنمک آبرود چالوس خبر داد.
قدردانی نمایندگان مجلس از فرزندان شهید مدافع حرم با تجهیزات اسکیت
مراسم توزیع نشان‌های قهرمانی به برترین‌های این رشته ورزشی با حضور کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل وعضو هیات رئیسه و رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزارشد.
همچنین درمراسم اختتامیه مسابقات از خانواده و فرزندان شهید مدافع حرم “شهیدرضاحاجی زاده” از شهدای مدافع حرم شهرستان آمل با تجهیزات کامل ورزش اسکیت تجلیل شد.
مازندران با دارا بودن بیش از ۲۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته رتبه سوم کشور در این رشته ورزشی در اختیار دارد.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی