امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  هفته هفتم لیگ برتر ساحلی با تداوم رقابت‌ نزدیک دو تیم موج سواران ساحل نوشهر و ساوانا بهشهر در صدر جدول آغاز شد و نتایج به گونه‌رقم خورد که نماینده نوشهر همچنان در صدر باقی ماند.

به گزارش دریای ورزش“،  هفته هفتم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز شنبه به میزبانی هیات والیبال استان تهران در مجموعه ورزشی پیکان تهران آغاز شد و به مدت سه روز پیگیری می‌شود.

در نخستین روز هفته هفتم لیگ برتر ساحلی ۱۱ مسابقه و دو گلدن ست برگزار شد و در مجموع تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد، موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، هورسان رامسر و منطقه آزاد چابهار برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

دو تیم وارنا شهر باران و دریادلان گناوه در نخستین روز هفته هفتم لیگ برتر والیبال ساحلی در مسابقات خود حاضر نشدند.

هفته هفتم لیگ برتر ساحلی با پیروزی تیم مقاومت گلساپوش یزد (جواد نظری –  مهدی محفوظی) مقابل سروقامتان بابل (عباس مظفری –  میثم شکری) آغاز شد تا نماینده یزد به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و ۲۲ امتیازی شود.

تیم سروقامتان بابل نیز که قبل از این مسابقه در جایگاه نهم جدول قرار داشت، با پذیرش این شکست دارای پنج برد و ۲۲ امتیاز شد.

در دومین مسابقه روز نخست هفته هفتم لیگ برتر ساحلی تیم موج سواران ساحل نوشهر که در صدر جدول این رقابت‌ها قرار داشت به مصاف شهداب یزد (بهنام توکلی – سینا عنایتی) رفت.

موج سواران (بهمن سالمی و آرش وکیلی) در این مسابقه با حریف یک بر یک مساوی شدند و تعیین برنده مسابقه به ست حساس طلایی رسید. موج سواران در گلدن ست ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسید تا همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها باقی بماند.

تیم ساوانا بهشهر در سومین مسابقه روز نخست هفته هفتم با اقتدار تیم رعد پدافند تهران را شکست داد تا شانزدهیمن برد خود را به دست آورد و ۳۳ امتیازی شود.

ساوانا بهشهر (علیرضا آقاجانی – ابوالحسن خاکی‌زاده) در ست دوم بازی نخست ۲۱ بر ۹ و در ست نخست مسابقه دوم ۲۱ بر ۷ رعد پدافند تهران (شهرام قاسم‌خواه – امیر شوشتری‌زاده) را شکست داد تا همچنان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها مطرح باشد.

ساوانا همانند موج سواران ۱۶ برد و ۳۳ امتیاز دارد و اختلاف بسیار ناچیزی در معدل ست‌ها در رتبه دوم جدول قرار دارد تا رقابت نزدیک دو تیم در صدر جدول همچنان تداوم یابد.

تیم هورسان رامسر (عباس پورعسگری – سینا شوکتی) در چهارمین مسابقه روز نخست هفته هفتم لیگ برتر ساحلی با شکست پیکان بندر دیر (رحمان رئوفی – حامد میزراعلی) شگفتی‌ساز شد.

مسابقه دو تیم یک بر یک برابر شد و هورسان رامسر که در رتبه هفتم جدول قرار داشت در ست طلایی پیکان سومی جدول را از پیش رو برداشت..

تیم توپکا بابلسر (سالار قلی‌پسندی – علی قلی‌پسندی) که به دلیل نقص فنی خودرو به مسابقه صبح خود نرسیده بود و با باخت فنی روبرو شد، در آخرین مسابقه روز نخست هفته هفتم لیگ برتر به مصاف منطقه آزاد چابهار رفت و با پذیرش شکست مقابل این تیم، روز نخست را با ناکامی به پایان رساند.

نماینده چابهار (فرزاد پیری – مجتبی آرو)در این مسابقه دومین برد خود در این رقابت‌ها را کسب کرد تا اندک امیدی برای صعود به مرحله پلی‌آف برایش باقی بماند.

نادر انصاری داور بین‌المللی ساحلی ایران سرپرست داوران هفته هفتم لیگ برتر ساحلی است و احسان براتی‌کیا، اکبر مسیبی، نعیم پورنایب، آرش قربانی، نوید زنده‌روحیان و سیدمحسن عبدالهی‌موسوی داوران قضاوت کننده در این هفته هستند.

نشست هماهنگی داوران این هفته نیز روز پنج‌شنبه به صورت آنلاین برگزار شد و انصاری آخرین قوانین و مقررات مسابقات را برای داوران تشریح کرد. همچنین پس از دیدارهای روز نخست، سرپرست داوران هفته هفتم لیگ برتر ساحلیی برای بهبود عملکرد داوران در ادامه مسابقات نکاتی را به آنان یادآوری کرد.

 

نتایج کامل دیدارهای نخستین روز هفته هفتم لیگ برتر ساحلی به قرار زیر است و اسامی تیم‌های فاتح ابتدا آمده است:

 

مقاومت گلساپوش یزد – سروقامتان بابل

دیدار اول: مقاومت گلساپوش یزد ۲ – سروقامتان بابل صفر (۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۶)

دیدار دوم: مقاومت گلساپوش یزد ۲ – سروقامتان بابل صفر (۲۱ بر ۱۸ و ۲۹ بر ۲۷)

 

ساوانا بهشهر – رعد پدافند تهران

دیدار اول: ساوانا بهشهر ۲ – رعد پدافند تهران صفر (۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۹)

دیدار دوم: ساوانا بهشهر ۲ – رعد پدافند تهران صفر (۲۱ بر ۷ و ۲۱ بر ۱۷)

 

موج سواران ساحل نوشهر – شهداب یزد

دیدار اول: موج سواران ساحل نوشهر ۲ – شهداب یزد صفر (۲۱ بر ۸ و ۲۱ بر ۱۶)

دیدار دوم: موج سواران ساحل نوشهر یک – شهداب یزد ۲ (۱۹ بر ۲۱، ۲۱ بر ۱۱ و ۱۷ بر ۱۹)

ست طلایی:  موج سواران ساحل نوشهر ۱۵ – شهداب یزد ۱۱

 

هورسان رامسر – پیکان بندر دیر

دیدار اول: هورسان رامسر ۲ – پیکان بندر دیر یک (۱۹ بر ۲۱، ۲۱ بر ۱۳ و ۱۵ بر ۱۲)

دیدار دوم: هورسان رامسر یک – پیکان بندر دیر ۲ (۱۶ بر ۲۱، ۲۱ بر ۱۷ و ۱۰ بر ۱۵)

گلدن ست: هورسان رامسر ۱۵ – پیکان بندر دیر ۱۲

 

منطقه آزاد چابهار – توپکا بابلسر

دیدار اول: منطقه آزاد چابهار ۲ – توپکا بابلسر صفر (باخت فنی عدم حضور)

دیدار دوم: منطقه آزاد چابهار ۲ – توپکا بابلسر صفر (۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۰)

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی