امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۰۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، با حضور دکتر سلیمانی رئیس فدراسیون و دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مجمع سالیانه هیات اسکواش مازندران برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“،  مجمع عمومی سالیانه هیات اسکواش مازندران امروز سه شنبه اول شهریور با حضور دکتر مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون، دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین بریمانی معاون امور ورزش، مجید جعفری رئیس هیات و اعضا مجمع در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل برگزار شد.

دکتر سلیمانی در این مجمع ضمن تشکر از مسئولان هیات در برگزاری مجمع سالیانه، عملکرد و فعالیت های صورت گرفته که زمینه رشد و توسعه اسکواش استان در یکی، دو سال اخیر موجب شد، ستود.
وی با بیان اینکه هیات اسکواش مازندران از رتبه ۲۴ به رتبه یازدهم ارتقا یافت، گفت: مازندران ناب استعدادهای ورزش کشور است و در رشته اسکواش در صورت برنامه ریزی های بهتر شاهد شکوفایی این رشته در کشور خواهیم بود.
وی برگزاری دو رویداد مهم مسابقات اسکواش را به میزبانی کشورمان در جزیره کیش خبر داد و تصریح کرد: برای اولین بار مسابقات مسترز آسیا و همچنین مسابقه کیش کاپ شهریور ماه با حضور برترین های آسیا در ایران و جزیره کیش برگزار خواهد شد.
رئیس فدراسیون اسکواش همچنین از مسئولان هیات استان خواست مسابقات جام ستارگان اسکواش را در بخش مردان و زنان را به میزبانی استان در هتل جنگلی سالاردره ساری برگزار نمایند.
همچنین دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از حضور دکتر سلیمانی رئیس فدراسیون در مجمع سالیانه هیات اسکواش مازندران ، از نتایج و اتفاقات بسیار خوب ورزش اسکواش در مدیریت ایشان اشاره کرد و گفت: اسکواش کشورمان در چند سال اخیر با مدیریت پویا و مدیر خدمتگزار به نتایج درخشانی رسیده است.
وی همچنین از استعداد های ناب و بی نظیر در رشته های مختلف ورزشی در استان اشاره کرد و افزود: پتانسیل و ظرفیت ورزش استان مازندران بسیار بالاست و ورزشکاران این خطه در رشته های مختلف ورزشی با کسب مدال موجب افتخارآفرینی ورزش کشور می شوند.
دکتر رنگرز جایگاه ورزش مازندران را در کشور ویژه عنوان کرد، و گفت: اعتبارات ورزش مازندران با توجه به عملکرد و مدال آوری در حد استانی است که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان است.
در ادامه مجید جعفری رئیس هیات اسکواش مازندران از حضور دکتر سلیمانی رئیس فدراسیون و دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع تشکر کرد و ضمن ارائه گزارش عملکرد هیات در سال گذشته، مهمترین برنامه های هیات را در سال ۱۴۰۱ بازگو نمود.
در پایان اعضای مجمع نکات و نظرات شان را بازگو نمودند.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی