امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، شاگردان پورموسوی موفق به کسب پیروزی مقابل تیم دریا کاسپین بابل شدند.

به گزارش دریای ورزش“، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه‌شنبه با انجام دو مسابقه همزمان آغاز و وارد هفته چهارم شد که در یکی از آنها، تیم دریا کاسپین بابل در ورزشگاه شهدای هفتم تیر به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت.

شاگردان وحید بیاتلو که در سه مسابقه اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده و سه تساوی داشتند، امروز برای ثبت نخستین برد فصل تلاش می‌کردند و در سمت مقابل نیز استقلال خوزستان بعد از سه تساوی پیاپی به دنبال گرفتن سه امتیاز بود که توانست به این مهم در زمین حریف خود دست پیدا کند.

نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که دو تیم یک موقعیت جدی روی دروازه هم به وجود آوردند ولی در زدن گل بدشانس بودند و در پایان ۴۵ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شاگردان پورموسوی در شروع نیمه دوم نمایش بهتری داشتند و توانستند در دقیقه ۴۹ توسط علی وزیری‌پناه به گل اول مسابقه دست پیدا کنند، اما پس از آن دریای کاسپین بابل عملکرد بهتری ارائه داد و حملات زیادی با ارسال از جناحین و نفوذ به بین مدافعان استقلال خوزستان به وجود آورد ولی در زدن گل ناکام بود.

استقلال خوزستان امروز در کنار اینکه توانست روند شکست‌ناپذیری خود را حفظ کند، به نخستین پیروزی فصل مقابل دریا کاسپین بابل با نتیجه یک بر صفر دست یافت و ۶ امتیازی شد، اما شاگردان بیاتلو بدون امتیاز ماندند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی