امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، شهدای بابلسر در بازی بیرون از خانه به برتری رسید و تیم‌های شهرداری نوشهر و کیان سام بابل به تساوی رضایت دادند.

به گزارش دریای ورزش“،   تیم شهدای بابلسر در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه میزبانش مس نوین کرمان را با یک گل از پیش رو برداشت.

محمدحسین غضنفری تک گل پیروزی بخش شاگردان مصطفی منصف را وارد دروازه کرمانی ها کرد.

شهدای بابلسر با کسب این پیروزی، ۹ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر از داماش گیلان در جایگاه ششم قرار گرفت.

حاجی آبایی، یونسی، حسینی، رضویان، شهیدپور،  ابراهیمی، طاهری، آقاجانی، شیرچی، قاسمی و حسین غضنفری، ترکیب اصلی تیم شهدای بابلسر را تشکیل می دادند.

در حساس ترین دیدار هفته ششم، تیم های شهرداری نوشهر و نفت و گاز گچساران به نتیجه تساوی بسنده کردند.

حاصل تلاش ۹۰ دقیقه ای تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران و تیم رده دومی شهرداری نوشهر در ورزشگاه شهدای این شهر، گلی در بر نداشت.

با این نتیجه نفت و گاز گچساران، ۱۳ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رقابت های گروه دوم لیگ ۲ باقی ماند و شهرداری نوشهر هم با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر از شهیدقندی یزد و شهرداری ماهشهر در رتبه دوم ایستاد.

کیان سام بابل هم با ترکیب رامین رزمی، محمدرضا عبادیان، حمیدرضا بابایی حسین باباجانی، سعید زارع، احمدرضا محمدنژاد، محمد دلاوریان، احسان قبادی، ابوالفضل آهنگر حامد علیزاده و ایمان علیزاده در برابر میزبانش شهرداری بم به نتیجه تساوی ۱-۱ رضایت داد تا شاگردان حمیدرضا فرزانه همچنان در حسرت برد باشند.

سهیل هزار جریبی مهاجم کهنه کار و مازندرانی  از روی نقطه پنالتی در نیمه دوم برای تیم شهرداری بم گلزنی کرد ولی حامد علیزاده گل تساوی و پایانی بازی را برای کیان سام از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بابلی ها در اواخر بازی پس از اخراج حامد علیزاده، ۱۰ نفره در مقابل حریف بازی کردند.

کیان سام با ۳ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی