امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات لیگ یک فوتبال کشور امروز انجام شد که در یکی از این دیدارها دو تیم شهرداری آستارا و دریا بابل به مصاف هم رفتند.

به گزارش دریای ورزش“، دو تیم در حالی به نتیجه تساوی رضایت دادند که در جریان بازی رقابت نسبتا پایاپای انجام دادند.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۳ رقم خورد. جایی که مهرداد حیدری روی سانتر سینا قنبرپور یک شوت سرضرب روانه دروازه شهرداری آستارا کرد که با دخالت دروازه بان این تیم به تیرک برخورد کرد و گل نشد. این مهمترین اتفاق نیمه اول و شاید کل بازی بود.

در نیمه دوم این تیم میزبان بود که زودتر صاحب موقعیت شد. در دقیقه ۴۷ امیرحسین صالحی با یک ضربه سر دروازه تیم بابلی را تهدید کرد که این توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۰ محسن سیفی از شهرداری آستارا در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او توسط وحید اصغرزاده مهار شد. پنج دقیقه بعد این بازیکن یکبار دیگر فرصت گلزنی به دست آورد اما شوت او از روی خط دروازه حریف توسط مجید قشقایی بیرون کشیده شد.

در دقیقه ۶۴ نوبت میهمان بود که خودی نشان دهد. شوت دیدنی امیرمحمد منصف از گوشه بالای دروازه شهرداری آستارا راهی کرنر شد و در ادامه نیز راه به جایی نبرد.

واپسین دقایق بازی این تیم دریا بابل بود که صاحب آخرین موقعیت بازی شد. ضربه ایستگاهی سینا قنبرپور این مرتبه از کنج دروازه حریف به کرنر زده شد. در ادامه نیز تلاش بازیکنان دو تیم نتیجه خاصی جز رقم خوردن تساوی بدون گل در پی نداشت.

با این تساوی بدون گل تیم دریا بابل با ۱۳ امتیاز از ۱۲ بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت و شهرداری آستارا با یک بازی کمتر و ۸ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول ۱۸ تیمی رقابت‌ها است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی