امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۱۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم ملی واترپلو کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ موفق شد کره جنوبی را از پیش رو بردارد.

به گزارش دریای ورزش“، در سومین روز از مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی بانکوک تایلند تیم ملی کشورمان برابر کره جنوبی قرارگرفت. ملی‌پوشان ایران در شروع مسابقه با برنامه‌ریزی کادر فنی موفق به ارائه یک نمایش برتر نسبت به حریف شدند. اگرچه کره‌جنوبی در ادامه بازی پایاپایی را ارائه داد، اما در نهایت بازیکنان ایران با نماش خوب امید آقائی کریم، مهدی یزدان‌خواه، امیرحسین کیهانی، ارشیا الماسی و همچنین سنگربانی خوبِ شایان قاسمی برتری خود را به رخ حریف کشاندند و در چهار کوارتر به ترتیب با امتیازهای ۵-۱ ، ۱-۲، ۵- ۳ و ۶-۲ و نتیجه ۱۷ بر ۸ حریف را شکست دادند.

تیم ملی کشورمان در روز اول مسابقات به علت انصراف تیم ازبکستان، استراحت داشت و دیروز توانست تیم ملی هند را با نتیجه ۱۹- ۴ شکست دهد و فردا (پنج‌شنبه) در مهمترین بازی از دور مقدماتی به مصاف تیم قدرتمند قزاقستان می‌رود که نتیجه آن تاثیر زیادی بر سرانجام مسابقات خواهد گذاشت.

در ادامه رقابت‌ها امروز (چهارشنبه) سه دیدار دیگر برگزار می‌شود:

قزاقستان – هند (ساعت ۱۱:۵۰ به وقت ایران)

کویت – هنک‌کنگ (ساعت ۱۳:۱۰ به وقت ایران)

سنگاپور _ ژاپن (ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران)

گروه‌بندی مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا – بانکوک:

گروه A) قزاقستان، ایران، هند، تایلند، کره‌جنوبی

گروه B) ژاپن، چین، سنگاپور، کویت، هنگ‌کنک

اسامی بازیکنان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا به این شرح است: 

شایان قاسمی، امیرعطا خزایی، حامد ملک خانبانان، امیرحسین کیهانی، امید آقائی، امیرحسین رهبر، سهیل رستمیان، مهدی یزدانخواه، ارشیا الماسی، علیرضا مهری، امین قویدل، پیمان اسدی و خشایار ضیاالدینی.

کادر فنی: الکساندر چیریچ (سرمربی)، وحید رضایی آشتیانی (مربی)، نادر غفوری (سرپرست)، دکتر خسرو حمزه (روانشناس) و امیرعباس اکبرنژاد (مربی آنالیز).

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی