امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، کاله مازندران در ایستگاه هفتم لیگ برتر بسکتبال تیم مدعی ذوب آهن را در خانه مغلوب کرد.

به گزارش دریای ورزش“، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه به دلیل حضور تیم ملی در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳،  پیگیری شد که در دیدار حساس‌هفته هفتم لیگ، تیم کاله آمل در سالن پیامبر اعظم این شهر، مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گرفت که، کاله با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ میهمان پرآوازه خود را با شکست سنگینی بدرقه کرد.

شاگردان علی آرزومندی در تیم کاله آمل درحالی صاحب این پیروزی خانگی شدند که نیمه نخست این مسابقه برابر حریف اصفهانی پا یا پا به پایان رسیده بود.

درآغازست سوم و نیمه دوم این مسابقه، بسکتبالیست‌های کاله، با در دست گرفتن نبض مسابقه و دفاع هدفمند و شوت‌های سه امتیازی و برگشت‌های به موقع، برتری خود را به میهمان احاطه کردند.

در نهایت آسمان خراش‌های آملی با اختلاف ۶ امتیازی، ششمین پیروزی این فصل خود را درغیاب تماشاگران خود درخانه جشن گرفتند.
نماینده مازندران با کسب این پیروزی خانگی ۱۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.

تیم کاله آمل در هفته هشتم این رقابت‌ها، پنجشنبه ۳ آذر در بازی خارج ازخانه به مصاف تیم شهرداری گرگان، صدرنشین فعلی لیگ و قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها خواهد رفت.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم درحال برگزاری است و تیم کاله تنها نماینده مازندران دراین رقابتهاست.

رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از هشتم مهرماه آغاز شده بود که بعد از بازی هفته ششم یک ماه متوقف بود. / باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی