امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم لبنیات هراز آمل در هفته دوازدهم لیگ برتر مردان به دوازدهمین برد متوالی خود دست یافت تا همچنان عنوان تیم شکست ناپذیر این رقابت‌ها را حفظ کند و شهرداری ارومیه با شکست هورسان شگفتی‌ساز شد.

به گزارش دریای ورزش“،  هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران دیروز (چهارشنبه ۳۰ آذر) با هفت دیدار در شهرهای یزد، تهران (دو مسابقه)، مشهد، ارومیه، سیرجان و اردکان پیگیری شد.

در چهارمین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان که در سال مهران مشهد برگزار شد، تیم لبنیات هراز آمل قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها به دوازدهمین برد متوالی خود دست یافت و ۳۴ امتیازی شد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی هراز آمل در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند. آملی‌ها در ست سوم ۲۵ بر ۲۳ مغلوب میزبان شدند اما در ست‎‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

تیم نیان الکترونیک خراسان نیز با پذیرش این نتیجه، ششمین شکست خود را تجربه کرد تا تعداد برد و باخت‌های این تیم برابر شود.

احمد دامغانی‌نژاد، محمد شاهمیری، کیوان عابدزاده و میثم پارسه به ترتیب با عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این مسابقه که ۱۱۳ دقیقه طول کشید، ۵۰۰ تماشاگر داشت و بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل کارت زرد دریافت کرد.همچنین امیرحسین توخته از لبنیات هراز کارت قرمز از داور اول گرفت.

در پنجمین مسابقه این هفته از لیگ برتر مردان تیم‌های شهرداری ارومیه و هورسان رامسر در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان جهانگیر سید عباسی که در انتهای جدول قرار داشتند، با شکست هورسان رتبه دومی عنوان شگفتی‌ساز هفته را به دست آوردند.

تیم هورسان در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کرد تا پنجمین شکست خود را تجربه کند.

محمدعلی امیدی و مسعود یزدان‌پناه ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که ۱۲۱ دقیقه طول کشید.

مرتضی اکرمی و مهرداد شوشتری داوران این دیدار بودند که دو کار زرد داشت. سعید مصطفی‌وند از تیم شهرداری ارومیه و فرهاد سال افزون از تیم هورسان رامسر دریافت کنندگان کارت‌ها بودند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی