امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۰:۲۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: تعوبق بازی‌های المپیک توکیو اتفاق خوبی بود و من از آن استقبال می‌کنم.

به گزارش دریای ورزش“، نیما عالمیان در خصوص تعویق مسابقات المپیک اظهار داشت: تعوبق بازی‌های المپیک اتفاق خوبی بود و من از آن استقبال می‌کنم. خود من به همراه نوشاد به ناچار در یک سالن کوچکی که در اختیارمان است، تمرین می‌کنیم هر چند که خیلی خوب نیست چون آن فشاری که لازم است را نمی‌توانم به خودمان وارد کنیم. به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی رقابت‌ها کنسل شده و قطعأ این وقفه به روند رو به رشد ما لطمه وارد می‌کرد.

وی افزود: از آنجایی که به دلیل کرونا نتوانسته بودیم در مسابقات پروتور جهانی عمان و قطر شرکت کنیم، این مسئله باعث افت جایگاه ما در رنکینگ فدراسیون جهانی شده بود و تحت هیچ شرایطی وضعیت برای ما جالب نبود. به هر جهت با عدم آمادگی اگر در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو حضور پیدا می‌کردیم، نمی‌توانستیم به آن نتیجه ایده‌آلی که خودمان می‌خواستیم دست پیدا کنیم.

ملی‌پوش تنیس روی میز تاکید کرد: ما قطعا طبق برنامه‌ای که از قبل توسط کادرفنی طراحی شده بود، پیش می‌رویم. همان اردوها و مسابقاتی را که مد نظر داشتیم انجام می‌ دهیم. البته فعلا هیچ چیزی مشخص نیست چون قرار بود یک سری اردوها و مسابقات برگزار شود که آن هم به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

عالمیان در خصوص اینکه چه زمانی به فرانسه باز خواهد گشت، توضیح داد: برای بازگشت به فرانسه و حضور در تمرینات ویلانوا بلیت گرفته بودم اما به دلیل شرایط بحرانی که در کشور ایران و همچنین فرانسه از لحاظ ویروس کرونا وجود دارد، اینکه بیشتر خطوط هواپیمایی در این وضعیت وخیم مسافری جا به جا نمی‌کند، تصمیم گرفتم زمان رفتنم را تغییر دهم. هر موقع فرودگاه‌ها باز شود، شرایط به حالت عادی خود برگردد من هم به فرانسه خواهم رفت.

وی در پایان در مورد اینکه در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا چه اقدامی انجام داده است، خاطرنشان کرد: من پس از گسترده‌تر شدن شیوع این بیماری بیشتر از یک ماه است که از خانه بیرون نرفته‌ام. شرایط برای همه سخت است اما اگر حدود دو ماه مردم در منازل خودشان بمانند هم زنجیره شیوع این ویروس شکسته خواهد شد و هم دیگر شاهد از دست دادن عزیزان خودمان در این حادثه نخواهیم بود./ میزان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی