امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دو تیم مس رفسنجان و نساجی در شانزدهیم دیدار فصل خود امتیازات را تقسیم کردند.

به گزارش دریای ورزش“، در نخستین دیدار نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از هفته شانزدهم لیگ برتر و از ساعت ۱۵، تیم‌های مس رفسنجان و نساجی با قضاوت کمیل غلامی در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که این جدال با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

شاگردان محمد ربیعی دنبال این بودند تا بتوانند روند خوب نیم فصل نخست را ادامه دهند و امتیازات این دیدار خانگی را کسب کنند چرا که این امتیازات آنها را در جایگاه خوبی که داشتند حفظ می‌کرد. از طرفی شاگردان حمید مطهری هم که نیم فصل نخست را با شکست  پنج بر یک مقابل سرخپوشان به پایان رسانده بودند، دنبال این بودند تا با شروعی مقتدرانه آن شکست را به باد فراموشی بسپارند.

با این حال این بازی در نیمه نخست گلی در بر نداشت. هر چند گل کریم زاده برای مس را داور در واپسین ثانیه های نیمه اول آفساید اعلام کرد. در دقایق ابتدایی با پاس فرشید باقری در موقعیتی تک به تک دروازه حقیقی را باز کرد. در شرایطی که این دیدار با برد شاکردان ربیعی رو به اتمام بود، غلامی داور بازی یک پنالتی برای نساجی گرفت تا حامد شیری آن را تبدیل به گل کند و بازی با تساوی خاتمه بیابد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

با این اتفاق، مس با ۲۳ امتیاز رده پنجم جدول ماند. نساجی هم با ۲۱ امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، محمدحسین کریم‌زاده (۷۸ حسن جعفری)، مهدی ترکمان (۳۸ امید لطیفی)، فرشید باقری، سید مهدی حسینی، محسن آذرباد، فراز امامعلی (۷۸سید مجید نصیری) و لوسیانو پریرا (۹۰محمدمهدی محبی).

ترکیب نساجی مازندران:
علیرضا حقیقی، امیرمهدی جان‌ملکی، حامد شیری، سعید غلامعلی‌بیگی، سید احمد موسوی، علی شجاعی (۷۰ حسین زامهران)، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری (۹۰ محمد شریفی)، صابر حردانی (۸۱ آداما نیان)، رضا جعفری (۹۰ عرفان گل‌محمدی) و کریم اسلامی (۹۰ علی داوران).

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی