امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۰۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تکواندوکاران مازندرانی در مسابقات بین المللی فجیره طلایی شدند و ۵ سکوی قهرمانی مردان و زنان تیم ملی ایران به مازندران رسید.

 

به گزارش دریای ورزش“،  رقابت های آزاد فجیره از روز یکشنبه  ۱۶ بهمن ماه به میزبانی کشور امارات با حضور ۱۳۰۶ تکواندوکار در ۲ بخش بانوان و آقایان آغاز و تیم ملی مردان و زنان ایران با کسب  ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان دادند.

مازندران با حضور فرزان عاشورزاده و حسن بشیری در مجموع ۸ ورزشکار و ۲ مربی را، راهی این رقابتها کرد که خوش رنگترین مدال فجیره را طلایی درو کردند.

علیرضا حسین پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن ۶۸- کیلوگرم و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۷+ کیلوگرم ۳ ملی پوش طلایی در بخش مردان و سعیده نصیری در وزن ۴۶- کیلوگرم و تینا مدانلو در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان طلایی مازنی بودند تا ۵ مدال زرین این رویداد را برای استان به ارمغان آورند.

عاشورزاده، بشیری (به دلیل مصدومیت زانو در بازی نخست) و پوراسماعیل از دیگر ملی پوشان مازنی در این مسابقات بودند که از کسب مدال بازماندند.

هدایت تیم ملی تکواندو در بخش مردان به عهده فیض اله نفجم، مجید افلاکی و جلال خدامی بود، در بخش زنان مهروز ساعی و فاطمه فردی هدایت تیم را به عهده داشتند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی