امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

سعید نجاریان رئیس هیأت فوتبال ساری از طی مراسمی از مدیران مدارس فوتبال این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش “دریای ورزش“، در این مراسم که شامگاه سه شنبه ۶ آذرماه ۹۷ در محل دفتر هیأت فوتبال شهرستان ساری برگزار شد، از ۲۲ مدرسه فوتبال فعال دارای مجوز رسمی شهرستان ساری تجلیل بعمل آمرد.

سعید نجاریان رئیس هیأت فوتبال شهرستان ساری در سخنانی با بیان اینکه پیشانی و نماد هر ورزش مدارس تخصصی آن هستند، اظهار داشت: در بین ورزش ها فوتبال به واسطه گستردگی و جذابیتی که دارد همواره با مشکلات و چالش های بزرگی از جمله کمبود زمین و فضای مناسب مواجه بوده و هست.

وی نقش مربیان مشغول بکار در مدارس فوتبال در پرورش استعدادها را مهم ارزیابی کرد و افزود: مربیان در درجه اول باید معلمی کنند تا مربیگری. بنده خودم در مدرسه معلمی کرده ام و شرایط را به خوبی درک می کنم و می دانم بازیکنی که به تیم حرفه ای بزرگسالان می آید نیازی به آموزش ندارد اما در مدرسه فوتبال همه چیز به آموزش ما ربط پیدا می کند. گاهی یک نونهال به حرف مربی خود بیش تر از پدر و مادرش عمل می کند و این موضوع حساسیت بحث آموزش را بالا می برد.

نجاریان در پایان با تأکید بر اینکه همواره چه بعنوان رئیس هیأت فوتبال و چه بعنوان مدیر باشگاه به رده های پایه بیشترین توجه را داشته است، خاطرنشان کرد: کار کردن در رده های پایه اگرچه مشکلات و سختی های خاص خودش را دارد اما بلوغ استعداد ها و به ثمر نشستن تلاش های مربیان با درخشش بازیکنان در تیم های بزرگ فوتبال کشور و حتی جهان این ممارست ها را لذت بخش می کند.

گفتنی است، تعدادی از مدیران مدارس فوتبال شهرستان ساری نیز در این مراسم ضمن تشکر از توجه هیأت فوتبال به آنها، مشکلات و موانع پیش روی کار خود را با نجاریان متولی فوتبال مرکز استان درمیان گذاشتند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی