امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان توانست با تحقیر تیم ملی فوتبال ساحلی بحرین بعد از ۶ سال به جام جهانی صعود کند و اولین افتخار ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ را رقم بزند.

 

به گزارش دریای ورزش“،   تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه به مصاف بحرین رفت که در نهایت این دیدار با برتری ۱۰ بر صفر تیم ملی ایران به پایان رسید.

قبل از این دیدار نیز تیم ملی فوتبال ساحلی امارات توانست با نتیجه چهار بر دو تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند را شکست بدهد.

به این ترتیب با پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر بحرین، ساحلی بازان ایران بعد از ۶ سال دوری توانستند به جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۳ دبی صعود کنند چرا که امارات میزبان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ است و آسیا در این رقابت‌ها، سه سهمیه دارد.

تیم ملی فوتبال ساحلی با نمایشی فوق‌العاده توانست هر سه رقیب خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از پیش رو بردارد. ایران در سه بازی موفق به زدن ۳۲ گل شد تا عملکرد خیره کننده‌ای از خود به جای بگذارد و به عنوان صدرنشین از گروه b به این مرحله صعود کند.

 

شاگردان علی نادری که برای کسب عنوان قهرمانی قاره کهن وارد تایلند شده‌اند، ابتدا مالزی را ۱۴ بر ۵ و سپس ازبکستان را ۱۱ بر ۲ و در نهایت امارات را ۷ بر ۲ شکست دادند و به عنوان صدرنشین قاطع از گروه b به این مرحله صعود کردند.

در مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی بحرین بعد از تایلند به عنوان تیم دوم پا به این میدان گذاشتند. تیم فوتبال ساحلی بحرین در طول بازی حرفی برای گفتن نداشت و ساحلی‌بازان کشورمان یک سر و گردن بالاتر از این تیم ظاهر شد و این تیم را تحقیر کرد.

 

دوازده دقیقه اول این دیدار با گل‌های مسلم مسیگر و محمد مرادی با نتیجه ۲ بر صفر به صعود ساحلی بازان کشورمان به پایان رسید.

مسلم مسیگر، سید مهدی میرجلیلی(دروازه‌بان) و محمد علی مختاری ۳ گلی دیگر در دوازده دقیقه دوم برای ایران به ثمر رساندند تا این نیمه با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دوازده دقیقه پایانی نیز تیم برتر میدان بود و امیر حسین اکبری، سید مهدی میرجلیلی(دروازه‌بان)، علی میرشکاری، عباس رضایی و گل به خودی عبدالله ۵ گل دیگر برای ایران به ثمر رساندند تا در نهایت این دیدار با برتری مقتدرانه ۱۰ بر صفر ایران به پایان برسد.

 

سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی کشورمان که با توجه به اخراج جواد خسروی دیگر دروازه‌بان کشورمان در بازی گذشته در این دیدار فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده بود توانست ۲ گل در این دیدار به ثمر برساند و با واکنش‌های دیدنی خودش مانع از گلزنی تیم بخرین شود و در این دیدار کلین‌شیت کند.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان توانستند با صعود به جام جهانی ۲۰۲۳ دبی، اولین افتخار ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ را رقم بزند.

طبق جدول به نظر می‌رسد تیم‌های ژاپن و عمان هم به مرحله نیمه نهایی برسند. ژاپن در صورت پیروزی بر حریفش در مرحله یک چهارم نهایی حریف امارات در نیمه نهایی می‌شود و تیم ملی کشورمان با برنده دیدار عمان و چین در نیمه نهایی دیدار خواهد کرد.

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی