امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  ملی‌پوش دسته ۶۴ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری بانوان ایران در حرکت دو ضرب و مجموع، ۲ برنز برای کشورمان به ارمغان آورد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا صبح امروز (دوشنبه) به میزبانی کره جنوبی در دسته ۶۴ کیلوگرم بانوان آغاز شد.

 

در گروه A دسته ۶۴ کیلوگرم، فاطمه کشاورز از ایران با ۷ وزنه‌بردار از کشور‌های قزاقستان، ترکمنستان (۲ نفر)، چین تایپه، سنگاپور، مغولستان و بنگلادش رقابت کرد.
کشاورز در یک‌ضرب، کار خود را با ناکامی در مهار وزنه ۸۳ کیلوگرمی آغاز کرد، اما در تلاش دوم موفق شد وزنه ۸۵ کیلوگرمی را مهار کند. او برای سومین بار در یک‌ضرب، پشت وزنه ۸۹ کیلوگرمی قرار گرفت، اما موفق به مهار آن نشد.
بدین ترتیب، ملی‌پوش کشورمان با رکورد ۸۵ کیلوگرم در رده پنجم حرکت یک‌ضرب ایستاد. در این حرکت وزنه‌بردارانی از مغولستان، قزاقستان و ترکمنستان به مدال‌های طلا، نقره و برنز دست یافتند.

کشاورز در یک‌ضرب با رکورد ۸۵ کیلوگرم در رده پنجم ایستاد و از کسب مدال باز ماند.

این ملی‌پوش کشورمان در نخستین تلاش خود در حرکت دوضرب وزنه ۱۰۵ کیلوگرمی را بالای سر برد و در دومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه ۱۰۹ کیلوگرمی شد. کشاورز در تلاش سوم موفق به مهار وزنه ۱۱۳ کیلوگرمی نشد.

بانوی وزنه‌بردار کشورمان در دوضرب با رکورد ۱۰۹ کیلوگرم به مقام سوم رسید و پس از نمایندگان مغولستان و ترکمنستان به مدال برنز دست یافت.

کشاورز در مجموع نیز رکورد ۱۹۴ کیلوگرم را ثبت کرد و دومین مدال برنز را به ارمغان آورد و اولین مدال‌آور ایران در این رقابت‌ها شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی