امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم مازندران بر سکوی نخست مسابقات ووشو قهرمانی کشور ایستاد .

 

به گزارش دریای ورزش“،   در مسابقات کشوری ووشو بانوان که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی زاهدان از تاریخ ۲۹ خرداد ماه لغایت ۳ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد تیم ووشو استان مازندران در مجموع تالو و ساندا با کسب ۶ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز با اختلاف و اقتدار عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

در رده سنی نونهالان :

یلدا کاظم پور و فاطمه اسدی در فرم جین شو به ترتیب عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان:
صبا رامیان در فرمهای نن چوان، نن دائو و نن گون ۳ مدال طلا را برای مازندران کسب کرد تا پرافتخار ترین ووشو کار مازندران در این دوره از مسابقات باشد.

دیگر ووشوکار آینده دار استان، ترنم بائوج در فرمهای گون شو، دائوشو و چانگ چوان به ترتیب مدالهای طلا، نقره و برنز را کسب کرد تا ترنم نیز به تنهایی مانند صبا رامیان سه مدال را برای استان کسب کرده باشد.

این دو ورزشکار که برای اولین بار در رده سنی نوجوانان به اجرای فرم پرداختند سال گذشته بعنوان اعضای تیم ملی ووشو در رده سنی نونهالان به مسابقات جهانی اعزام شده بودند.

پیشتر در ساندا جوانان نیز غزل ایوبی، ساغر حسین زاده و مهدیس صالحی میر به ترتیب در اوزان ۴۸ کیلوگرم مدال طلا، ۵۲ کیلوگرم مدال طلاو ۶۰ کیلوگرم مدال نقره را برای تیم ووشو استان به ارمغان آورده بودند.

مربی ساندا استان در این مسابقات سهیلا انتظار، مربی تالو سوگند گلشنی و سرپرست تیم سکینه رمضانی بودند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی