امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  عصر دیروز  و با برگزاری آخرین هفته ی لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان، تیم شهید مولایی قراخیل قائمشهر توانست با برتری چهار بر یک مقابل تیم شهدای ساری و کسب ۶۱ امتیاز توانست جام قهرمانی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال استان مازندران را بالای سر ببرد.

 

به گزارش دریای ورزش“،   این دیدار با حضور دکتر رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران، مولایی فرماندار شهرستان قائمشهر، سجاد یگانه دبیر هیات فوتبال مازندران، فرشاد آذری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی در زمین ورزشی روستای قراخیل برگزار شد که در پایان این دیدار در جشنی باشکوه جام قهرمانی به تیم شهید مولایی قراخیل اهدا شد و این تیم جواز حضور در مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باشگاه های کشور را نیز کسب کرده و باید از این پس خود را برای حضور در این رقابت ها حاضر کند.

دکتر رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان مازندران در حاشیه این مراسم بیان داشت: خوشبختانه این فصل از لیگ برتر فوتبال مازندران هم امروز به خوبی پایان پذیرفت و از حالا باید خود را برای برگزاری فصل آینده با شرایطی به مراتب بهتر از فصل قبل آماده کنیم، چرا که معتقدم در عملکرد هر سال باید بهتر از سال قبل باشیم.

 

وی در ادامه با تشکر از تمامی ۱۵ تیم شرکت کننده در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گفت: به تمامی بازیکنان،کادر فنی و تمامی اعضای تیم های حاضر در لیگ برتر امسال خسته نباشید عرض می کنم و امیدوارم تا از برگزاری لیگ امسال راضی بوده باشند و کم و کاستی ها را بر ما ببخشند.

رئیس هیات فوتبال مازندران اظهار داشت: تشکر ویژه ای دارم از همکارانم در سازمان لیگ، کمیته مسابقات، کمیته داوران و تمامی زحمت کشان برگزاری این رقابت ها که با تمام سختی ها و شرایط ویژه، توانستند به خوبی این مسابقات را در یک زمان بندی مناسب به پایان برسانند.

 

دکتر درزی خلردی با اشاره به تیم قهرمان عنوان کرد: باید به تیم خوب و شایسته شهید مولایی قراخیل تبریک عرض کنم و امیدوارم تا در مسابقات پیش رو به عنوان نماینده استان زیبای مازندران بهترین نتایج را کسب کند.

 

متولی فوتبال مازندران در پایان خاطر نشان کرد: بار دیگر از تمامی عزیزانی که یار و یاور هیات فوتبال مازندران در برگزاری این مسابقات بودند تشکر میکنم و با تمام توان برای لیگی بهتر و پویا تر در آینده تلاش خواهیم کرد.

 

لازم به ذکر است تیم های عقاب اندرگلی شیرگاه و دیوا بندپی غربی بابل دو تیم انتهای جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های مازندران بودند که به یک رده پایین تر سقوط کردند.

 

همچنین سید مهدی دارابی از تیم شهدای دارابکلا با ۲۷ گل زده به عنوان آقای گل لیگ برتر فوتبال باشگاه های مازندران معرفی شد.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی