امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۲۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، هفته دوم از رقابت های سوپر لیگ بسکتبال سه به سه کشور روز جمعه ۱۶ تیرماه به میزبانی شرکت نوسازی و عمران چیتگر  دریاچه شهدای خلیج فارس در تهران برگزار شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  تیم کوچین محمودآباد نماینده استان مازندران متشکل از میثم قاسمی، علی فتحی ، مرصاد اسماعیل پور، محمد اسماعیل طهماسبی و سید ابوالفضل موسوی توانستند عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش بگذارند و با بازی های درخشان و حذف تیم های سرشناس و نامدار سومی لیگ را کسب کنند.

نماینده مازندران بعد از صعود از مرحله مقدماتی در مرحله حذفی با تیم ستارگان چالوس قهرمان هفته اول روبرو شد که در نهایت کوچین در یک بازی حساس و‌ جذاب دیگر نماینده استان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

کوچین برای حضور در فینال با تیم tnt93 روبرو شد اما مصدومیت طهماسبی و عدم وجود بازیکن ذخیره در این بازی، نتیجه را واگذار کرد و به رده بندی رفت.

تیم کوچین محمودآباد در دیدار رده بندی در مصاف با تیم هیأت بسکتبال تبریز در حالیکه دو تیم تا دقایق پایانی پایاپای پیش می رفتند و ۱۹ بر ۱۹ برابر بودند، تیم کوچین با پرتاب دو امتیازی علی فتحی ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسید و صاحب سکوی سومی این رقابت ها شد.

حسین رضایی سرمربی و میثم قاسمی مربی و سرپرست تیم کوچین محمودآباد می باشند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی