امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم کوراش ایران در بازی های آسیایی هانگژو در فینال مقابل حریف ازبکستانی شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

 

به گزارش دریای ورزش“، مجید وحید بریمانلو نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم کوراش ایران بازیهای آسیایی در دیدار نهایی به مصاف آرتیوم اشتوربابین از ازبکستان رفت و با وجود تلاش مقابل حریف خود مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

وی در چهار دقیقه مبارزه نفس گیر نتیجه را واگذار کرد تا نخستین نقره کوراش را کسب کند.

امروز تیم ملی کوراش دیگر نماینده ندارد.

فردا در بخش مردان تیم ملی ایران نماینده نداشته اما در بخش بانوان دنیا آقایی و طاهره آذر پیوند در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم به مصاف حریفان می روند.
از آنجاییکه در مسابقات کوراش کوچ نمی توانند در کنار زمین باشند الیاس علی اکبری سرمربی تیم ملی مردان از سکوی تماشاگران نماینده کشورمان را کوچ‌ می‌کرد.
رقابت های کوراش بازیهای آسیایی هانگژو در ۴ وزن مردان و ۳ وزن زنان برگزار و تیم ملی کوراش مردان با ترکیب مجید وحید بریمانلو و صادق آزرنگ و تیم ملی بانوان با ترکیب طاهره آذرپیوند،دنیا آقایی،ملیکا امیدوند و زهرا باقری در این رقابت ها حضور دارند.

هدایت تیم ملی مردان بر عهده الیاس علی اکبری و تیم ملی بانوان بر عهده محبوبه خورشیدی می باشد.

مجید وحید بریمانلو پس از شکست نمایندگانی از کشورهای ویتنام، چین تایپه و تاجیکستان نخستین فینالیست کوراش در همان  روز نخست بود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی