امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۴۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مسابقات ۴ وزن نخست کشتی فرنگی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو امروز (چهارشنبه) برگزار شد که در پایان نمایندگان کشورمان به ۲ نشان نقره و یک نشان برنز دست پیدا کردند.

 به گزارش دریای ورزش“،  در پایان مسابقات چهار وزن نخست کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو، امین کاویانی نژاد و ناصر علیزاده در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره و دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۱ سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، دلخانی حذف شد.
در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ یونگ جین رو از کره شمالی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر هانسو ریو از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در حالی که ۷ امتیاز از حریف خود پیش بود با نتیجه ۹ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب میرجان شرماخانبت از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. سهرابی در این دیدار به مصاف لی لی از چین می‌رود.
در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در در اول با نتیجه ۹ بر ۳ کیم هیون وو از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ریو لیو از چین گذشت و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد در این دیدار مقابل آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان با نتیجه ۱ بر ۱ و با اخطار دوم مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت.
در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷ بر ۱ آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در درو بعد با نتیجه ۷ بر ۱ عظیم آناممدوف از ترکمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ سونیل کومار از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۷ مغلوب جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان شد و به مدال نقره رسید.
اسامی نفرات برتر چهار وزن نخست کشتی فرنگی به شرح زیر است:
۶۰ کیلوگرم: ۱- ژولامان شارشنبکوف (قرقیزستان) ۲- آیتا سوزوکی (ژاپن) ۳- هانجائه چونگ (کره جنوبی) و سی یونگ ری (کره شمالی) ۸- میثم دلخانی (ایران)
۶۷ کیلوگرم: ۱- اندو کاتسوکی (ژاپن) ۲- میرجان شرماخانبت (قزاقستان) ۳- دانیال سهرابی (ایران) و رازاک بیشیکیف (قرقیزستان)
۷۷ کیلوگرم: ۱- آکژول محموداف (قرقیزستان) ۲- امین کاویانی نژاد (ایران) ۳- آزات سادیکوف (قزاقستان) و ریو لیو (چین)
۸۷ کیلوگرم: ۱- جالگاسبای بردیموراتوف (ازبکستان) ۲- ناصر علیزاده (ایران) ۳- سونیل کومار (هند) و ماساتو سومی (ژاپن)
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی