امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، امير فخريان:ميزبان مسابقات بين الملى جام فجر امسال خواهيم بود.

به گزارش دریای ورزش“، مهدی امير فخريان پس از انتخاب دوباره خود به عنوان رئيس هیئت بدمينتون استان مازندران به خبرنگار ما در مورد عملكرد دوره قبل و برنامه ها و اهداف چهار سال آينده خود اينچنين گفت:

خدا را شاكرم كه توانستيم چهار سال خوب را در مجموعه هیئت بدمينتون استان بگذرانيم و اين رشته ورزشى را در رنكينگ بدمينتون كشور از رتبه بيست و سوم كشور به رتبه سوم كشور برسانيم همچنين در ارزيابى كه در ورزش كشور صورت پذيرفت در سال ٩٧ در جمع سه هیئت برتر كشور قرار بگيريم كه قطعا اين تلاش و همكارى تمامى رئيس و نايب رئيس هاى هیئت شهرستان ها را در پى داشته از جمله اين تلاش ها مى توان به توسعه ورزشكاران سازمان يافته ،عضويت در اردوهاى تيم ملى،كسب عناوين متعدد در مسابقات قهرمانى كشور و افزايش هیئت هاى شهرستانى از ٧ به ٢٧ هیئت نام برد كه موجب جايگاه بسيار خوب هیئت بدمينتون استان مازندران در سطح كشور شود و مورد تشويق و حمايت مدير كل محترم ورزش و جوانان استان و رياست محترم فدراسيون بدمينتون قرار گيرد.

او همچنين در مورد ورزشكاران سازمان يافته افزود:

تا پايان سال ٩٣ در مجموع ٤٩٧ ورزشكار فعاليت مى كردند كه ما توفيق داشتيم در اين چند سال اين تعداد ورزشكار را به ٢٩٧٥ ورزشكار سازمان يافته افزايش دهيم .

رئيس هیئت بدمينتون استان در مورد برنامه هاى چهار سال آينده گفت:

يكى از برنامه هايى كه براى سال جديد مد نظر مجموعه بدمينتون استان مى باشد بحث ميزبانى مسابقات بين المللى جام فجر مى باشد كه هرساله در كشور برگزار مى شود. امسال هم با توجه به آنكه بيش از ٤٠ كشور دنيا در اين جام شركت خواهند كردما يكى از شهرستان هاى استان را كه ظرفيت برگزارى اين رويداد را داشته باشد انتخاب ميكنيم تا بتوانيم به نحو احسن ميزبان اين مسابقات باشيم.

امیر فخریان از اهداف هیئت در راستاى عضويت بازيكنان در تيم هاى ملى اينچنين گفت:
ما در صدد هستيم با برنامه ها و تدابيرى كه انديشيديم ركورد حضور نفرات در تيم ملى را بزنيم تا در مسابقات برون مرزى صاحب عنوان و قهرمانى باشيم.
وى در مورد رده هاى پايه گفت:

در رقابت هاى استعدادهاى برتر كشور در رده پايه توانستيم در استان زنجان كه مهد بدمينتون كشور ميباشد مقام قهرمانى را بدست آوريم و اين ها همه نشانه آينده روشنى است كه پيش روى بدمينتون اين استان ميباشد.

مهدی امیرفخریان در پایان از ساخت سالن اختصاصى اين رشته ورزشى با حمايت مدير كل محترم ورزش و جوانان ،رياست محترم فدراسيون و اعضاى محترم هئيت بدمينتون استان خبر داد و گفت :ان شاالله در چهار سال آينده مازندران داراى سالن اختصاصى بدمينتون خواهد شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی