امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم فوتبال تراکتور موفق شد در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر نساجی را شکست دهد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با قضاوت امیرسامان سلطانی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر تراکتور به پایان رسید.

با توجه به نتایج ضعیف تیم فوتبال تراکتور در هفته‌های گذشته از این دیدار استقبال چندانی نشده بود و صندلی‌های خالی در ورزشگاه به چشم می‌آمد. شاگردان پاکو خمس بازی را بهتر آغاز کردند و سرانجام در دقیقه ۳۰ موفق به گلزنی شدند. حرکت عارف رستمی در محوطه جریمه نساجی با ضربه پای چپ این بازیکن همراه شد که رشید مظاهری با دست چپ توپ را دور کرد. توپ دفع شده به گوستاوو رسید و او کار راحتی برای باز کردن دروازه خالی داشت.

 

بعد از ورود توپ به دروازه، داور به کمکش نگاه و وقتی او از پرچمش استفاده کرد گل را آفساید اعلام کرد. در ادامه داور به سمت او رفت و با کمک خودش صحبت و مشورت کرد و نقطه وسط زمین را نشان داد و گل را تایید کرد. این موضوع باعث شد نیمکت نساجی به شدت معترض شود و مهدی رحمتی در اعترض به داوری تیم خود را برای دقایقی بیرون بکشد.

همچنین پاکو خمس در حالی که نزدیک رحمتی شده بود، با او صحبت می‌کرد و تلاش داشت تا سرمربی نساجی را آرام کند. در ادامه درگیری‌ها فروکش و بازی ادامه پیدا کرد. در بین دو نیمه نیز اعضای کادر نساجی به شدت نسبت به داور اعتراض کردند.

در دقیقه ۷۶ پاس در عمق تماشایی آلوز به محمد نادری رسید و این مدافع چپ پا با یک پاس در عرض عارف رستمی را در مقابل دروازه خالی رشید مظاهری قرار داد تا رستمی گل دوم را به راحتی به ثمر برساند. ریکاردو آلوز در دقایق اضافی این دیدار با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا دیدار حساس هفته آینده تراکتور مقابل استقلال را از دست بدهد.

ارسال کرنر توسط ریکاردو آلوز در دقیقه ۸۷ با ضربه سر تماشایی شجاع خلیل‌زاده تبدیل به گل سوم تراکتور در این دیدار شد تا خیال هواداران تبریزی از بابت کسب ۳ امتیاز این دیدار راحت شود.

با این نتیجه تراکتور ۱۵ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل نساجی با ۶ امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاد.

گروه داوری: امیرسامان سلطانی، مهدی سیفی و محسن حکیم

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسینی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، عارف آقاسی، مهدی هاشم‌نژاد، عارف رستمی، سیدمهدی حسینی، ریکاردو آلوز و مهدی عبدی

سرمربی: پاکو خمس

 

ترکیب نساجی:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، سعید بیگی، امیرمحمد هوشمند، مهرداد عبدی، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی و علا عباس

سرمربی: سید مهدی رحمتی

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی