امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک زنان از ۱۶ آبان آغاز شد و ۱۶ تیم در قالب چهار گروه به مصاف یکدیگر رفتند.

 

به گزارش دریای ورزش“،  در گروه نخست که تیم‌های ققنوس فسا، آذرخش رامسر، منافی تبریز و درین البرز از ۱۶ تا ۱۸ آبان در رامسر به مصاف یکدیگر رفتند، تیم درین البرز با سه برد و ۹ امتیاز صدرنشین شد و عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست آورد.

در این گروه تیم‌های منافی تبریز (دو برد و ۶ امتیاز)، آذرخش رامسر (یک برد سه امتیاز) و ققنوس فسا (بدون برد و امتیاز) در رتبه های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

مسابقات گروه دوم از ۱۸ تا ۲۰ آبان به میزبانی دریانورد فرح‌آباد برگزار شد و تیم نفت امیدیه با سه برد و هشت امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های دریانورد فرح آباد (دو برد و پنج امتیاز)، مهر رضوی (یک برد و پنج امتیاز) و نوین مهسان بدون برد و امتیاز در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

تیم آوین البرز با سه برد و هفت امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ دسته یک زنان در گروه سوم مرحله مقدماتی این مسابقات شد.

در این گروه که رقابت‌ها از ۱۶ تا ۱۸ آبان به میزبانی خوش سیما آمل برگزار شد، تیم نام آوران ایران زمین با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

همچنین تیم‌های خوش شیما (یک برد و چهار امتیاز) و فولاد هرمزگان (بدون برد و دو امتیاز) در رتبه‌های سوم و چهارم جای گرفتند.

دور رفت گروه چهارم لیگ دسته یک زنان از ۱۸ تا ۲۰ آبان در فریدون کنار برگزار شد و تیم چادرملو اردکان با سه برد و ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

در این گروه تیم میزبان (موحم فریدون‌کنار) با دو برد و ۶ امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داد و تیم‌های نوین اصناف با یک برد و دو امتیاز و مدرن پیشرفته بدون برد و یک امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهار قرار گرفتند.

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک زنان از ۱۵ تا ۱۹ آذرماه با ۲۴ مسابقه در چهار گروه پیگیری خواهد شد و در پایان مرحله برگشت رتبه‌های اول و دوم هر گروه به مرحله MW صعود خواهند کرد تا با ادامه رقابت‌ها تکلیف برگزیدگان لیگ دسته یک زنان کشور مشخص شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی