امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  نبرد تیم‌های فوتبال نساجی و مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“،   جمعه شب در آغاز بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم نساجی مازندران به دلیل آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی، در استادیوم نقش جهان اصفهان میزبان مس رفسنجان بود. نساجی که فصل گذشته توانست قهرمان جام حذفی شود با حمید مطهری سرمربی جدیدش به مصاف تیم مس رفت که در دوره گذشته لیگ با هدایت محمد ربیعی عملکرد قابل قبولی ارائه کرده بود.

قضاوت این دیدار را «حمید حاج‌ملک» با کمک‌های «عسگر محمدی» و «عباس پورحیدری» بر عهده داشت.

نبرد نساجی و مس در حالی آغاز شد که در دقایق اولیه شاگردان محمد ربیعی جریان بازی را در اختیار داشته و با زوج منشا و پریرا در خط حمله به دنبال باز کردن دروازه نساجی بودند اما با وجود برتری در میانه میدان، موقعیت جدی روی دروازه علیرضا حقیقی به وجود نیامد.

اولین موقعیت جدی در دقیقه ۲۶ برای نساجی به دست آمد که ضربه علی شجاعی روی پاس کریم اسلامی از سمت چپ محوطه جریمه را حامد لک دفع کرد. در ادامه نساجی، جریان بازی را در اختیار گرفت و در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول، شاگردان مطهری می‌توانستند به گل برسند اما ضربه علی شجاعی با برخورد به تیر دروازه، تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را نساجی طوفانی شروع کرد و در دقیقه ۴۸ خطای شاهین توکلی روی کریم اسلامی، سبب شد تا حاج‌ملک برای نساجی اعلام پنالتی کند و حامد شیری این ضربه را تبدیل به گل کرد تا نماینده قائمشهر یک بر صفر جلو بیفتد.

در ادامه مس برای جبران گل خورده جلو کشید و در جدی‌ترین موقعیت در دقیقه ۵۲ ضربه سر فرشید اسماعیلی روی کرنر ارسالی از سمت راست به تیر دروازه حقیقی برخورد کرد.

در دقیقه ۵۸ اما سرانجام مس روی ارسال از راست حسن جعفری، با ضربه پریرا به گل رسید. در ادامه بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما تلاش بازیکنان دو تیم نتیجه‌ای نداشت. مس در دقایق پایانی فشار بیشتری روی دروازه نساجی آورد و در  وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم  این تیم به گل هم رسید اما گل توسط داور آفساید تشخیص داده شد تا نبرد نساجی و مس با تساوی یک – یک به پایان برسد.

ترکیب نساجی مازندران

علیرضا حقیقی، علیرضا ابراهیمی ،حامد شیری، ایوب کلانتری، اکبر صادقی، صابر حردانی(رضا جعفری-۷۲)، کریم اسلامی، ، علی شجاعی، محمد شریفی، سعید غلامعلی بیگی و مصطفی جوادیان

ترکیب مس رفسنجان

حامد لک، فرشید باقری( امید لطیفی- ۷۰)، مهدی حسینی، حسن جعفری، لوسیانو پریرا، میثم تیموری، رامتین سلیمان زاده، گادوین منشا، شاهین توکلی، محسن آذرباد، جفرسون باهیا(سید مجید نصیری-۶۴)

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی