امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم فوتسال “بیمارستان فوق تخصصی شمال آمل” در مسابقات فوتسال هفته دفاع مقدس ادارات و کارخانجات شهرستان آمل توانست به نائب قهرمانی دست پیدا کند.

 

به گزارش دریای ورزش“،  این دوره از رقابت های سخت و حساس با حضور حدود ۲۰ تیم قدرتمند به مدت دو ماه به طول انجامید و تیم ها در مرحله گروهی و حذفی ماه های آبان و آذر به رقابت پرداختند.
در دیدار فینال این مسابقات که بین دو تیم قدرتمند و مدعی تیم فوتسال بیمارستان فوق تخصصی شمال آمل و شرکت کوچین در سالن ورزشی اوقاف برگزار شد، زردجامگان شمال با دو گل مسعود محسنی از حریف پیش افتادند ولی حریف آبی پوش در ابتدای نیمه دوم یکی از گل ها را به ثمر رساند و تنها در ۲۰ ثانیه مانده به پایان بازی کار را با نتیجه دو بر دو به تساوی کشاند تا تیم قهرمان در ضربات پنالتی مشخص شود.
بیش از ۱۰ ضربه پنالتی برای مشخص شدن تیم قهرمان رد و بدل شد تا در نهایت بازیکن تیم فوتسال بیمارستان شمال نتوانست توپ آخر را گل کند و بازیکنان خانواده بهداشت و درمان نائب قهرمان شوند.
دکتر ماریا کربلایی زاده رئیس بیمارستان فوق تخصصی شمال و مهندس صابری مدیرعامل گروه پزشکی آمل از نزدیک نظاره گر دیدار نهایی بودند و به خاطر تلاش و جدیت بازیکنان بیمارستان شمال از آنها قدردانی و تشکر کردند.
در تیم بیمارستان فوق تخصصی شمال با سرمربیگری بهروز حسین زاده و سرپرست مهیار کمانگری بازیکنانی همچون آرش چهره پرداز، سید محمود فروتن هاشمی، مرتضی طهرانی، فریدون امانی، مجتبی باقری، مسعود محسنی، ایمان امینی، مهدی شعبانی و حامد محمدی به میدان رفتند.
در پایان مسابقات تیم کوچین قهرمان شد، تیم فوتسال بیمارستان فوق تخصصی شمال پس از کسب جایگاه دوم نائب قهرمان شده و تیم رنگین پلاست سوم شد.
مسعود محسنی بازیکن ارزشمند و تکنیکی تیم فوتسال بیمارستان فوق تخصصی شمال آمل هم در این دوره از مسابقات با بیشترین گل، به عنوان آقای گل معرفی شد.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی