امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از شکست تیمش برابر الهلال گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و از بازیکنانم بابت عملکردی که داشتند، تشکر می کنم.

 

به گزارش دریای ورزش“،  سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار با الهلال عربستان در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: با بهترین تیم آسیا بازی داشتیم، بچه‌های تیم ما زحمت کشیدند و تمام تلاش‌شان را انجام دادند. توانستیم یک مدت طولانی از بازی را در اختیار خودمان داشته باشیم و موقعیت گل‌های خوبی ایجاد کردیم.

او ادامه داد: به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و می‌خواهم این روند را ادامه دهند. هنوز هم کاری انجام ندادیم و در ابتدای راه قرار داریم.

رحمتی در خصوص اینکه تیم الهلال با ترکیب دوم خود مقابل نساجی بازی کرد، گفت: نمی‌شود گفت تیم اول یا دوم الهلال! اگر تیم دوم الهلال کاپیتان تیم ملی عربستان در آن بازی می‌کند، اتفاق خوبی است که در مقابل‌شان بازی کردیم. تفاوت تیم جوان و باانگیزه ما را در تعویض‌های الهلال دیدیم.

سرمربی نساجی افزود: آخرین باری که در این ورزشگاه بازی کردم، تیم الهلال را دو بر یک مقابل تماشاگرانش بردیم. اتفاق خوبی است که فوتبال عربستان تا این حد پیشرفت کرده و باعث ارتقای فوتبال آسیا شده است. مطمئناً من هم اگر بازیکنان گرانقیمت داشتم، می‌توانستم بازی امروز را با پیروزی به اتمام برسانم ولی به بازیکنان جوان تیمم افتخار می‌کنم. در پنج تعویض، ما دو بازیکن ۱۹ ساله را بازی دادیم و این نشان دهنده داشتن یک تیم جوان، باانگیزه و جسور است.

او در پایان گفت: امیدوارم صدای من به بازیکنانم برسد و به آنها افتخار می‌کنم. هنوز کاری انجام ندادیم و تازه کار ما آغاز شده است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی