امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم والیبال گرین‌یارد مازیک در هفته دوازدهم لیگ بلژیک با درخشش بازیکنان ایرانی خود از سد صدرنشین مسابقات گذشت.

به گزارش دریای ورزش“، در هفته دوازدهم لیگ والیبال بلژیک، گرین‌یارد با نتیجه سه بر یک میهمان خود روزلار را شکست داد. ست اول این بازی با امتیاز ۲۸ بر ۲۶ به سود میهمان به پایان رسید اما گرین‌یارد در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست داد.

«امیرحسین اسفندیار» و «جواد کریمی» در هر چهار ست بازی در ترکیب اصلی تیم گرینیارد حضور داشتند.

اسفندیار در این مسابقه ۱۴ امتیاز با حمله، یک امتیاز با دفاع، یک امتیاز با سرویس و در مجموع ۱۶ امتیاز گرفت و امتیازآورترین بازیکن میدان شد. این بازیکن بار اصلی دریافت توپ را هم در تیمش بر عهده داشت و از ۲۵ بار اقدام به دریافت، ۶۰ درصد موفقیت را به نام خود ثبت کرد. موفقیت اسفندیار در حمله هم ۵۴ درصد بود. بر اساس تحلیل فنی بازی، اسفندیار نمره ۵.۹ را به دست آورد.

کریمی هم که در پست پاسور بازی می‌کند ۳ امتیاز از دفاع، یک امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع روی تور و در مجموع ۵ امتیاز برای گرین‌یارد به دست آورد. نمره کریمی در تحلیل فنی بازی ۷ بود.

این نخستین شکست روزلار در این فصل پس از ۱۱ پیروزی پیاپی بود. با این نتیجه روزلار با ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز همچنان صدرنشین ماند و گرین‌یارد با ۹ برد و ۲۹ امتیاز در رده دوم ایستاد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی