امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  ساری میزبان مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات بدمینتون دختران نوجوانان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در رده سنی زیر ۱۳ و ۱۵ سال با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در ساری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات طی روزهای ۲۱ لغایت ۲۴ آذرماه با حضور برترین های سراسرکشور برگزار می‌شود، اعلام داشت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و با محوریت یادبود شهیده طاهره هاشمی خواهد بود.

متولی ورزش و جوانان مرکزاستان از حضور ۱۴ سهمیه مازندران در این رقابتها خبر داد و عنوان کرد: خانم ها آیسا رحیمی و مهیسا عرب بعنوان نمایندگان ساری در این مسابقات به مصاف دیگر روقبا خواهند رفت.

دلیری با اشاره به مراسم اختتامیه مسابقات بانوان در ساری افزود: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات و تیم‌ها برتر روز جمعه ۲۴ آذرماه با حضور مسؤلان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی ساری برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: نفرات برتر این مسابقات جهت حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان برای مسابقات آسیایی و سریزجهانی دعوت می‌شوند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی