امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

نساجی اسیر اشتباهات سریالی در انتخاب سرمربی 
‎گزارش دریای ورزش“ از شواهد امر اینطور پیداست که باشگاه نساجى  در تكاپوى انتخاب سرمربى جديد  برای حضور در ادامه فصل مى باشد و اينك سوال اين است چه گزينه اى روى ميز مديريت باشگاه است؟

‎گزينه خارجى يا مربى داخلى !؟

‎از آنجاييكه نساجى خاطره خوشى از مربى خارجى ندارد و نمونه بارز آن هم در فصل قبل پس از بركنارى مطهرى با هرناندز اسپانيايى را روى نيمكت تيم خود ديدند مربى كه نه كارنامه درخشانى داشت و نه كاريزماى مناسب براى هدايت ببرهاى مازندران و اگر تیم نساجی چی ها مقدارى بدشانس بودندچه بسا حضورشان در ايگ برتر امسال هم در حاله اى از ابهام قرار مى گرفت و اما اينك مديريت نساجى بايد چه تصميمى بگيرد كه گرفتار اشتباهات فصل قبل نشود.
‎ شرايط نساجى در اين فصل به مراتب سخت و پيچده تر از فصل قبل مى باشد . آيا با يك مربى تراز اول خارجى قرارداد امضا ميكند يا هواداران بايد در انتظار مربى ضعيفى مثل هرناندز باشند.

در اين شرايط و با توجه به زمان كم و عدم شناخت كامل توسط مربى خارجى بهترين گزينه پيش روى نساجى ها مربى داخلى باشد در اين بين نام هاى محمود فكرى و ساكت الهامى  به گوش ميرسد ،هر دو گزينه سابقه حضور در تيم نساجى را دارند و كارنامه ى نسبتا خوبى هم از خود بجا گذاشتند.
محمود فكرى كه دو فصل قبل كه نساجى ها خود را در استانه سقوط مى ديدند   موفق به كسب ١٨ امتياز در ١٠ بازى شد كه با قرار گرفتن نساجى در رده نهم جدول كارنامه قابل قبولى براى خود كسب كند.

ساكت الهامى هم جزء گزينه هاى است كه خاطرات بدى از خود در قائمشهر به جاى نگذاشت زمانى كه وحيد فاضلى تيمی متزلزل و ناهماهنگ  از نساجى ساخت در ادامه ساكت الهامى سكان اين تيم را بر عهده گرفت و موفق حفظ تیم در لیگ برتر شد و فصل بعد موفق به كسب قهرمانى در جام حذفى شد اما در ادامه با كسب نتايج نه چندان قابل قبول و محروميت هاى پياپى بخاطر حواشى هاى كنار زمين و همچنين آن اتفاق معروف عجيبى كه در رختكن رقم زد موجب بركنارى خود از اين تيم شد.حال بايد ديد مديران نساجى در اين شرايط حساس كنونى چه تصميمى اتخاذ مي كنند تا نساجى را به جايگاه واقعى خود برسانند

در این بین هواداران پر شور نساجی از رضا حدادیان مالک باشگاه انتظار دارند که با توجه به هزینه های سنگین تیمداری که توسط وی انجام میشود و به حق باید گفت نساجی از نظر لجستیک کمبودی ندارد ،انتخاب درستی داشته باشد و نساجی را از بحران  خارج نماید و باعث ایجاد شادی نزد مردم استان شود. / علیرضا آذری

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی