امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۱۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سمینار دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال ایران با حضور نزدیک به ۱۱۰ داور و کمک داور به میزبانی هیات فوتبال مازندران و هیات فوتبال شهرستان چالوس در مجموعه نمک آبرود این شهرستان آغاز به کار کرد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  مراسم افتتاحیه این سمینار در سالن اجتماعات هتل ونوس پالاس شهرک نمک آبرود و با حضور خداداد افشاریان عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال،رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان مازندران،دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال،رضوی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس،مسعود مرادی و سفیری مدرسین کلاس دانش افزایی و داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد.

 

سمینار دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر صبح روز یکشنبه هشتم بهمن ماه آغاز و تا روز سه شنبه دهم بهمن ادامه خواهد داشت و داوران و کمک داوران ضمن انجام تست بدنی و آمادگی جسمانی، مباحث گوناگون داوری را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

خداداد افشاریان ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه این سمینار بیان داشت: بسیار خوشحالیم که بعد از سالها این کلاس دانش افزایی در خارج از تهران و در یک شرایط بسیار مناسب و مطلوب برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: قطعا حضور در مازندران زیبا و شهر چالوس و برگزاری سمیناری با این کیفیت و شرایط می‌تواند به داوران ما کمک کند تا با آرامش خاطر بیشتر و تمرکز بهتری به استقبال نیم فصل دوم بروند.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این سمینار در مازندران گفت: حضور نخبگان داوری کشور در این استان قطعا افتخاری بوده که برای اولین بار نصیب فوتبال مازندران شده و امیدواریم من و همکارانم در هیات فوتبال استان و شهرستان چالوس توانسته باشیم بهترین شرایط را برای این عزیزان فراهم کرده باشیم.

 

متولی فوتبال مازندران در پایان عنوان کرد: امیدواریم تا داوران و کمک داوران حاضر در این سمینار خاطرات خوبی را از استان زیبای مازندران با خودشان به یادگار ببرند و در نیم فصل دوم لیگ برتر بهترین قضاوت ها را به نمایش بگذارند.

 

 

 

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی