امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل مقابل نساجی مازندران متوقف شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،   دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت۱۷:۵۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان ژوزه مورایس هفته گذشته با شکست مقابل صنعت نفت از کورس قهرمانی عقب ماندند و امیدوار بودند با برتری در این دیدار و با توجه به اینکه یک دیدار معوقه نیز دارند، بتوانند امید قهرمانی را دوباره زنده کنند. نساجی هم که در آخرین رتبه جدول قرار دارد، برای گرفتن حداقل امتیاز پا به اصفهان گذاشته بود.

تیم فوتبال سپاهان در این دیدار نتوانست از موقعیت‌های بدست آمده استفاده کند و بازیکنان نساجی نیز به خوبی از دروازه خودشان حفاظت کردند تا با این تساوی، سپاهان اندک امیدی که برای برگشت به کورس قهرمانی داشت را از دست بدهد و از حالا باید فقط به دنبال کسب قهرمانی در جام حذفی باشد.

 

سپاهان با این نتیجه ۳۹ امتیازی شد و در درتبه چهارم قرار گرفت و نساجی مازندران با ۱۶ امتیاز در رتبه شانزدهم ایستاد.

تیم داوری: یاسر همرنگ، کمک ها: امیرمحمد داودزاده، محمد تازه پور و ناصر جنگی.

ترکیب ابتدایی سپاهان:

نیما میرزازاد، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین نژاد، رضا اسدی، برایان دابو، علی اصغر اعرابی و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ابتدایی نساجی:

لوان گومز، صابر حردانی، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرسام دلیری، صابر حردانی، منصور باقری، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی

سرمربی: ساکت الهامی

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی