امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مصاف آرمان گهر و رایکا بابل ۶ گل به همراه داشت که سهم هر کدام ۳ گل بود.

به گزارش دریای ورزش“، آرمان گهر برای کسب دومین پیروزی بازی را در برابر رایکا تهاجمی شروع کرد اما در نیمه نخست این تیم میهمان یعنی رایکا بود که به گل رسید و نیمه اول را با برتری یک بر صفر به رختکن رفت. اما در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد و این تیم آرمان گهر بود که دو گل به ثمر رساند تا نتیجه را دو بر یک به سود خود تغییر دهد. اینبار نوبت رایکا بود که زننده دو گل باشد. این اتفاق یعنی نتیجه بازی ۳-۲ به سود رایکا؛ تیم بابلی با پیروزی در این بازی فاصله ای نداشت اما در دقایق پایانی بازی باز هم نتیجه بازی برابر شد و  در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

 

رایکا با این پیروزی از ۶ بازی صاجب ۸ امتیاز شد و در رده دهم جدول قرار دارد. آرمان گهر هم ۶ امتیازی شد و تیم سیزدهم جدول بشمار می رود. این می تواند برای تیم آرمان گهر استرس زا باشد به این خاطر که تکرار امتیازدهی این تیم را به قعر جدول نزدیک تر خواهد کرد و آنوقت دغدغه این تیم که از نظر امکانات شرایط مناسبی دارد حضور در جدول بازی ها خواهد شد.

 

بازی تهاجمی هر دو تیم در این دیدار قابل تحسین است که در صورت تکرار در هفته های آتی می تواند هم برای آرمان گهر و هم برای رایکا امتیاز آور باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی