امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  شاگردان علی لطیفی در خانه نتوانستند از پیروزی خود محافظت کنند و در لحظات پایانی گل تساوی را دریافت کردند تا مقابل شمس آذر قزوین به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

به گزارش دریای ورزش“،  در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ یک، رایکا بابل که بعد از حضور علی لطیفی روی نیمکت این تیم هنوز طعم پیروزی را نچشیده و در پنج دیدار اخیر تنها ۱ امتیاز به‌دست آورده، میزبان همسایه جدولی خود یعنی شمس آذر قزوین بود و پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم برای فرار از منطقه قرمز جدول بسیار حائزاهمیت بود.

 

شاگردان لطیفی نیمه اول را بهتر آغاز کردند و روی یک کار تیمی زیبا با پاس رضا نبی زاده، محمد رضی‌پور در دقیقه ۱۲ موفق به گلزنی برای رایکا شد تا میزبان از حریف خود پیش بیفتد و علی لطیفی در آستانه کسب اولین پیروزی خود در رایکا در فصل جدید لیگ یک قرار گیرد.

پیروزی رایکا تا پایان نیمه نخست ادامه داشت اما با شروع نیمه دوم، بازیکنان شمس آذر و شاگردان کرمپور برای رسیدن به گل تساوی یکپارچه حمله شدند که خط دفاعی رایکا بارها با ایستادگی خود مانع از فروپاشی دروازه شد اما سرانجام در اوقات تلف شده مسابقه، عباس عسگری مهاجم باتجربه شمس‌آذر بار دیگر منجی تیمش شد و توانست قفل دروازه رایکا را بشکند.

عباس عسکری کاپیتان فصل قبل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در میانه فصل به شمس آذر قزوین پیوست، در ۱۰بازی برای این تیم به میدان رفته که عملکرد هشت گل، سه پاس گل و دو کسب پنالتی را از خود به جا گذاشته است. او امروز زننده تک گل شمس آذر در دیدار مقابل رایکا بابل بود.

 

با این تساوی دو تیم ۱۶ امتیازی شدند و رایکا برحسب تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به شمس‌آذر در جایگاه شانزدهم ماند؛ ضمن آن‌که علی لطیفی در ششمین بازی پیاپی روی نیمکت رایکا ناکام در به‌دست آوردن اولین پیروزی بود و برد به‌دست آمده در لحظات پایانی از دست رفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی