امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۹:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در سال ۲۰۱۸ از مربیان تیم ملی خواست که فرصتی به او بدهند تا بتواند تمریناتش را در اردوی این تیم دنبال کند.

 به گزارش دریای ورزش“، محمدباقر یخ‌کشی درباره وضعیت آمادگی خود اظهار داشت: وضعیتم بهتر شده است. زانوی چپم آسیب دیده بود، ولی الان مشکل خاصی ندارم و تمریناتم را جدی و سخت زیر نظر اصغر بذری پیگیری می‌کنم. فقط ناراحتم که به اردوی تیم ملی دعوت نشدم. بعد از پایان مصدومیتم دوست داشتم به اردو دعوت شوم تا دوباره خودم را اثبات کنم.

وی در مورد حضورش در لیگ برتر و همراهی پاس ستارگان ساری تصریح کرد: قبل از اینکه تیم پاس ساری حضورش در لیگ قطعی شود، قرار بود برای استقلال کشتی بگیرم. بعد گفتند چون سرباز هستی، باید برای این تیم نظامی کشتی بگیری. بعد از تصادف، یک سال در هیچ مسابقه‌ای نتوانستم شرکت کنم. ضمن اینکه شرایط بدنی‌ام به خاطر مشکلات مالی خوب نبود. مجبورم از شش صبح کار کنم و به همین دلیل نتوانستم خوب تمرین کنم. به من گفته بودند به خاطر شرایطی که دارم، یک کشتی سبک در لیگ برایم در نظر می‌گیرند، اما من را جلوی تیم بازار بزرگ به میدان فرستادند. من در ۶۵ کیلوگرم کشتی گرفتم در حالی که ۶۳ کیلو بودم. امیرحسین مقصودی هم مدعی این وزن است. در کشتی مقابل مقصودی زورم به او نرسید، چون وزنم پایین بود و با یک امتیاز اختلاف باختم.

یخ‌کشی راجع به اینکه به او اجازه داده نشد در مرحله پایانی لیگ برای استقلال کشتی بگیرد، گفت: بعد از اینکه پاس ستارگان ساری به مرحله ضربدری صعود نکرد، با استقلال قرارداد بستم، اما چون سرباز بودم، به من رضایت‌نامه ندادند و نتوانستم در این مرحله برای آنها کشتی بگیرم.

این کشتی‌گیر مازندرانی با بیان این جمله که می‌خواهد خودش را بار دیگر به تیم ملی اثبات کند، عنوان کرد: از اینکه دوباره برگشتم و می‌توانم کشتی بگیرم، خیلی خوشحالم. در این مدت از اینکه می‌دیدم دوستانم می‌توانند کشتی بگیرند و من نمی‌توانم، خیلی حسرت می‌خوردم. واقعاً دلم برای مسابقه تنگ شده بود. حالا هم امیدوارم کادر فنی تیم ملی بار دیگر به من اعتماد کند و یک فرصت کوچک هم به من بدهند. لااقل به اردو دعوت شوم تا بتوانم به آمادگی مطلوب برسم. تنها خواسته‌ام این است که کاری دولتی برایم فراهم شود، که دستم در جیب خودم باشد و بتوانم در کنار کار، به تمرینات و کشتی برسم. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی