امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی نساجی مازندران با عنوان اینکه در بازی فردا از امتیاز میزبانی برخورداریم، گفت: سعی می‌کنیم مقابل هواداران بهترین بازی‌مان را انجام دهیم، به تقابل با کریمی اعتقادی ندارم، این فقط یک بازی است و بعد از ۹۰ دقیقه به اتمام می‌رسد.

به گزارش دریای ورزش“، جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از بازی نساجی با سپیدرود، درخصوص سؤال یکی از خبرنگاران درخصوص تقابل او با هم‌بازی قدیمی‌اش علی کریمی اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم، تیم سپیدرود خوب بازی می‌کند، شرایط تیمی‌شان خوب بوده و سابقه حضورشان در لیگ برتر از ما بیشتر است و بازیکنان باکیفیتی نیز دارند.

وی با عنوان اینکه در بازی فردا از امتیاز میزبانی برخورداریم، افزود: سعی می‌کنیم مقابل هواداران بهترین بازی‌مان را انجام دهیم، به تقابل با کریمی اعتقادی ندارم، این فقط یک بازی است و بعد از ۹۰ دقیقه به اتمام می‌رسد.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: حامد شیری مصدوم است اما علی شجاعی مصدومیتش رفع شده، محروم هم نداریم و همه بازیکنان ما از آمادگی بالایی برخوردار هستند که انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی را برای ما سخت می‌کند.

نکونام درباره حضور فغانی برای داوری فردا بیان کرد: فغانی بدون شک یکی از بهترین داوران فوتبال دنیاست، تمرکزمان روی کار خودمان است و به صحبت کردن با داور در حین بازی و این دست مسائل فکری نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درخصوص اینکه احساس نمی‌کنید که نساجی یک ژنرال کم دارد، گفت: دنبال ژنرال و این حرف‌ها نیستیم، ۱۱ سرباز در میدان می‌خواهیم که با جان و دل بازی کنند و نساجی را به درجه ژنرالی برسانند.

سرمربی نساجی مازندران در پایان درخصوص عملکرد حامد لک و تداوم تثبیت او در ترکیب اصلی، گفت: محمدامین رضایی همچنان مصدوم است و بین لک و میرزازاد، لک در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی