امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم ملی دوچرخه سواری پیست ایران در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب یک مدال هم نشد.

به گزارش  دریای ورزش“،  فدراسیون دوچرخه سواری روزهای خوبی را سپری نمی کند. بعد از نتایج ضعیفی که رکابزنان ایرانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ ثبت کردند و برخلاف انتظارات بدون مدال به ایران بازگشتند، حالا حتی در مسابقات قهرمانی آسیا که با گستردگی بیشتری برای دوچرخه سواران برگزار می شد، بازهم دست ایران خالی از مدال باقی ماند.
اتفاقا میزبان این دوره از مسابقات هم جاکارتا، پایتخت اندونزی بود که چند ماه قبل از بازی های آسیایی میزبانی کرد. ۱۲ رکابزن از سوی فدراسیون دوچرخه سواری به نام های حسین ناطقی، محمد رجبلو، محمد گنج خانلو ، بهنام آرین، امیر حسین جمشیدیان، محمد دانشور، عماد محمدی، داود محمد آبادی، امیرحسین محمدی، علی لبیب، ساجده سیاحیان و فروزان عبداللهی در رشته های مختلف از جمله نیمه استقامت بزرگسالان، سرعت بزرگسالان و نیمه استقامت جوانان در دو بخش بانوان و مردان به اندونزی اعزام شده بودند که حاصل تلاش آنها از نظر کسب مدال صفر بود!
بهترین عنوان در بین ایرانی ها را محمد گنج‌خانلو در اسکرچ رده بزرگسالان به دست آورد که رتبه چهارم بود. حتی محمد دانشور که در ۳ دوره قبلی این مسابقات به مدال های رنگارنگ دست یافته بود، این بار ناکام بود و در رده ششم ایستاد.
بی مدال ماندن ایران در رقابت های پیست قهرمانی آسیا در حدود ۲ دهه اخیر بی سابقه بوده و یک ناکامی بزرگ برای دوچرخه سواری ایران به شمار می رود. با توجه به ناکامی های پی در پی رکابزنان به نظر می رسد فدراسیون باید تجدید نظری در سیاست های خود داشته باشد تا بلکه طلسم مدال نگرفتن دوچرخه سواران در مسابقات آینده شکست شود.

 

محسن سلگی، مدیر تیم های ملی بار دیگر نداشتن امکانات، به ویژه پیست چوبی را دلیل این ناکامی دانسته و اعلام کرده با توجه به مشکلات اقتصادی و نداشتن اردوهای تدارکاتی خارجی این اتفاق رخ داده است. / ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی