امروز

یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رئال مادرید در صدر باشگاه‌های قرار دارد که از تبلیغات روی پیراهن سود سرشاری را کسب کرده است.

به گزارش دریای ورزش“،  اسپانسر در فوتبال روز دنیا نقشی حیاتی و انکار ناپذیر را ایفا می‌کند و باشگاه های بزرگ جهان به لطف اسپانسر‌های قدرتمند روز به روز از توان مالی بیشتر برای جذب ستاره‌ها و اعتبار خود سود می برند.

در مطلب زیر مشاهده می کنید که تیم های معتبر و سطح اول فوتبال اروپا از طریق جذب اسپانسر روی پیراهن چقدر سود به جیب زده اند.

البته در نقطه مقابل برند‌های معتبر نیز پر آوزاه شدن و گسترش نام و نشان خود را مدیون تبلیغات در دنیای فوتبال هستند.

*رئال مادرید از شرکت هواپیمایی امارات ۸۰ میلیون یورو برای یک فصل دریافت کرده است.

*منچستر یونایتد ۶۸ میلیون یورو برای تبلیغ شرکت خودرو سازی شورولت برای یک فصل به جیب زده است.

*بارسا از شرکت راکوتن ۶۰ میلیون یورو برای تبلیغ روی پیراهنش دریافت کرده است.

آرسنال نیز با تبلبغ مشترک شرکت هواپیمایی امرات ۵۶ میلیون یورو به دست آورده است.

شرکت لاستیک سازی یوکوهاما ۵۱ میلیون یورو به چلسی دیگر غول لیگ جزیره پرداخته است.

لیورپول ۵۰ میلیون یورو، من‌سیتی ۴۸ میلیون یورو، تاتنهام ۴۵ میلیون یورو، بایرن مونیخ ۳۴ میلیون یورو،‌ و سن ژرمن ۳۲ میلیون یورو از ببت تبلیغ روی پیراهن خود دریافت کرده‌اند. / فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی