امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر ایران عصر سه شنبه در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن خواهند رفت.

به گزارش دریای ورزش“،   تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر ایران عصر سهشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران در مقابل تیم پیکان تهران تحت هدایت مجید جلالی به پیروزی رسید اما حالا مجید جلالی جانشین جواد نکونام در تیم نساجی مازندران شده است و با جذب بازیکنان مدنظر خود در اندیشه ساختن یک تیم منظم است و مجید جلالی برای اولین بار در یک بازی رسمی روی نیمکت نساجی مازندران خواهد نشست و جدال جذابی را با علی منصوریان در اصفهان خواهد داشت.

در آن سوی میدان نیز تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان وضعیت خوبی را در جدول ندارد و تیم علی منصوریان نین فصل اول را بسیار بد به پایان رساندند اما در نیم فصل دوم منصوریان با خرید چند بازیکن تیم خود را تقویت کرد و در این بازی خانگی به چیزی جز پیروزی فکر نمیکند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با ۷ تساوی ۵ شکست و ۳ پیروزی ۱۶ امتیازی است و در رده دهم لیگ برتر قرار دارد و در آنسوی میدان نیز تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال قرار دارد./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی