امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

در اقدامی عجیب و غیرمنتظره بیانیه ای کوتاه در خروجی کانال اطلاع رسانی انجمن راگبی مازندران قرار گرفت که در این بیانیه مسئولان راگبی کشور را مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش دریای ورزش عصر امروز بیانیه ای شدید الحن از سوی انجمن راگبی مازندران خطاب به مسئولان راگبی کشور روی خروجی کانال اطلاع رسانی این انجمن رفت که در این متن گویا انجمن راگبی مازندران از دعوت نشدن بازیکنان مازندرانی گلایه داشته و همچنین مسئولان راگبی کشور را نالایق خواند . از شرایط موجود و حواشی اطراف راگبی مازندران اینگونه به نظر میرسد که اختلافات بین راگبی استان و کشور بالا گرفته است و میبایست منتظر عکس العمل انجمن راگبی کشور باشیم.

در متن این پیام آمده است :

با سلام خدمت همه ورزشکاران و راگبی بازان مازندران تا وقتی که افرادی نالایق در راس کار راگبی کشور باشند و با سلایق شخصی خود اقدام به انتخاب بازیکن برای تیم ملی انتخاب مکان تمرین برای اردو بدون هماهنگی کمیته استانها . لینک با شهر های خاصی که طعمئه جاه طلبان کشور شده اند وجود داشته باشد تیم ملی راگبی ایران پیشرفت نخواهد کرد . در بین اسامی تیم ملی نام بازیکنانی دیده میشود که اصلا در مسابقات کشوری حضور نداشته اند اما از تیم سوم کشور کسی به تیم ملی دعوت نمیشود آقای افشین سراج بهترین بازیکن آقایان کشور میشود اما به تیم ملی دعوت نمیشودچرا….
متاسفیم برای بالا نشینان راگبی کشور

 

در ادامه تصویر بیانیه را مشاهده میفرمایید:

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی