امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی خونه به خونه بابل بعد از برد جالب توجه برابر مس کرمان برابر خبرنگاران حاضر شد و به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

به گزارش دریای ورزش“، تیم شمالی خونه به خونه که در تلاش برای فرار از انتهای جدول و منطقه سقوط است، در دیدار مقابل مس کرمان با یک گل به برتری دست یافت تا سه امتیاز ارزشمند این هفته را از آن خود کند.
اکبر میثاقیان در پایان این بازی گفت: قبل از اینکه درباره بحث فنی صحبت کنم باید بگویم طی این ۴۷ سالی که در فوتبال هستم که هیچکس بیشتر از من در فوتبال نبوده، اما باید بگویم مردتر از بازیکنان خونه به خونه ندیدم. همه بازیکنان مشکل دارند. خیلی کیف می کنم که با این بچه ها هستم. مس کرمان یک باشگاه ایده آل در فوتبال است. آقای حسین خانی که اکنون مربی تیم است یکی از پایه های این باشگاه است. ما اما به امتیاز این بازی نیاز داشتیم. بازی قبلی در دقایق پایانی باختیم. بازی امروز هم  خوب بود اما تمام خطاهای ۵۰-۵۰ را به حریف می داد.
وی ادامه داد: امروز تماشاگران ما پرشور و با عشق تیم را تشویق کردند و من به خاطر خوشحالی آنها کیف کردم.
میثاقیان که در این بازی نیز بار دیگر از سوی داور اخراج شده بود، درباره دلیل اخراج های پیاپی خود گفت: من در پنج سال ۲ بار اخراج نشدم اما اکنون یک هفته در میان اخراج می شوم. فشاری زیادی روی ماست. تیم ما خیلی پرقدرت است. اگر از ابتدا روی سر تیم بودم مطمئنا الان مدعی صعود بود.
سرمربی خونه به خونه درباره اعلام هفت دقیقه وقت تلف شده در این بازی که با اعتراض آنها همراه شد گفت: وقت زیادی برای پایان بازی اعلام شد. داور اما جسارت داشت و هفت دقیقه وقت تلف شده داشت. بچه های ما امروز واقعا شاهکار کردند.
وی در پایان درباره اینکه بازیکنان خونه به خونه بارها با ایجاد وقفه در جریان بازی و تمارض باعث ناراحتی تیم حریف شدند گفت: بچه های من تمارض نکردند و بعضی اوقات هم نیاز بود!

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی