امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تفاهم نامه همکاری سه جانبه هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان با سپاه کربلا مازندران با هدف بهره مندی از ظرفیت ها و  حمایت ویژه از تیم کشتی مقاومت سپاه استان منعقد شد.

 

به گزارش دریای ورزش“، این تفاهم نامه بین سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، عالیشان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و شایگان رییس هیات کشتی مازندران عصر امروز دوشنبه در محل خانه کشتی ساری به امضاء رسیده است.

مساعدت مالی برای تجهیز خانه های کشتی مازندران ، در اختیار قرار دادن سالن های ورزشی ، مساعدت برای جذب سربازان قهرمان کشتی با هدف خدمت آسانتر و تمرین مداوم آنان ، استفاده رایگان قهرمانان کشتی از سالن شنا و بدنسازی و ارتقا ورزش کشتی قهرمانی و آموزش پایه از مفاد تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی مازندران است.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور عصر دوشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه بین اداره کل ورزش مازندران، سپاه کربلا و هیأت کشتی استان، هم افزایی و همدلی را یکی از اهداف مهم این تفاهم نامه دانست و گفت: ۱۴۴ سالن ورزشی در مجموعه سپاه استان وجود دارد و می‌تواند پشتوانه خوبی برای ورزش در سطح استان باشد.

وی کمک به دستگاه‌های دولتی و اجرایی را یکی از اهداف سپاه بیان کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و صدور مجوز تیم کشتی باشگاه مقاومت را در استان راه اندازی کردیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه این تیم در رشته آزاد و فرنگی فعالیت می‌کند، گفت: هشت قهرمان ملی در رشته آزاد و هشت نفر در رشته فرنگی در این باشگاه به کارگیری خواهند شد.

وی با اشاره به تأمین زیرساخت درحوزه ورزش کشتی گفت: سعی کردیم با رفع مشکلات خود را برای راه اندازی باشگاه مقاومت آماده کنیم.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور پرداختن به مسائل فرهنگی در باشگاه مقاومت مسئله مهم دانست و گفت: حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر به عنوان مسئول فرهنگی باشگاه مقاومت انتخاب شده است و آقای غفاری به عنوان مدیرعامل باشگاه مقاومت معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم برای مسابقات کشوری اعزام می‌شود برای ورزشکاران این تیم آرزوی موفقیت کرد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با اظهار این که کشتی مازندران همواره مورد توجه همه مردم و مسوولان استان و کشور است، گفت: به طور یقین زیر ساخت های ورزشی سپاه می تواند به توسعه ورزش استان به خصوص رشته کشتی بیانجامد.

عادل عالیشان وضعیت سرانه ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان ،بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی استان را مطلوب توصیف کرد و افزود: بررسی ها نشان می‌دهد برای بهره مندی از فضاهای ورزشی این سه گروه، این تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران سرانه ورزشی مربوط به دستگاه های اجرایی استان را بی نظیر دانست و بیان داشت : در این بین سپاه کربلا مازندران مقام نخست را در داشتن زیر ساخت های ورزشی استان دارد.

عالیشان تصریح کرد: مطمئنا با این تفاهم نامه علاوه بر این که فصل جدیدی از همکاری ها با هدف بهره مندی مردم از زیر ساخت های ورزشی در استان رقم خورده است ، با اخذ مجوز تیم کشتی مقاومت سپاه کربلا این رشته ورزشی بیش از پیش در بین جوانان رشد خواهد کرد.

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی