امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدال آور تیم ملی تیراندازی گفت: ما از لحاظ امکانات، فشنگ و مهمات با مشکل مواجه هستیم و حتی سلاحی که الان در اختیارم است به هیچ وجه قابل استفاده نیست.

به گزارش دریای ورزش“، هانیه رستمیان درباره کسب مدال برنز در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی اظهار داشت: کیفیت مسابقات بسیار بالا بود چرا که نخستین رقابت برای کسب سهیمه المپیک توکیو به حساب می‌آمد و تمام کشور‌ها با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده بودند تا بتوانند به هر طریقی که شده در هندوستان سهمیه المپیک را کسب کنند. حریفانم از لحاظ تجربه قابل قیاس با من نبودند، اما با این وجود خدا کمکم کرد و توانستم به مدال با ارزش برنز برسم. فشار بالای مسابقات باعث شد تا در تیر پایانی علیرغم کسب مدال برنز قافیه سهمیه المپیک را به تیرانداز چینی واگذار نمایم. سایر تیراندازان هم عملکردشان خوب بود.

وی درباره این که وضعیت امکانات فدراسیون برای آماده‌سازی تیراندازان ایران چگونه است، تصریح کرد: بر خلاف سایر کشور‌ها ما از لحاظ امکانات، فشنگ و مهمات با مشکل مواجه هستیم و حتی سلاحی که الان در اختیارم است به هیچ وجه قابل استفاده نیست و به دنبال این هستم تا هر چه زودتر این سلاح را تعویض کنم، اما به دلیل مشکلات مالی که در فدراسیون تیراندازی وجود دارد تا الان نتوانسته‌ام به این خواسته‌ام برسم و امیدوارم تا دیر نشده بتوانم سلاحم را تغییر دهم تا در مسابقات پیش رو با مشکل مواجه نشوم.

رستمیان در مورد اینکه آیا می‌تواند سهمیه المپیک توکیو را کسب کند یا خیر، گفت: چهار مسابقه دیگر برای کسب سهمیه المپیک فرصت باقی مانده و با توجه به مدال برنزی که در هندوستان بدست آوردم، سعی می‌کنم با پیگیری تمرینات به صورت مستمر بتوانم هر چه زودتر این اتفاق را عملی کنم تا بدون دغدغه به بهترین شکل ممکن خودم را مهیای حضور در المپیک نمایم.

دارنده مدال برنز جام جهانی تیراندازی در مورد اینکه چه توقعی از مسئولان ورزش کشور دارد، گفت: به هر حال آن‌ها تلاش می‌کنند تا هر طور شده در تمام رشته‌های ورزشی به ورزشکاران رسیدگی کنند تا بدون هیچ مشکلی به تمرینات شان انجام دهند. تنها خواسته من از مسئولان این است که امکانات بیشتری را از لحاظ مهمات و فشنگ در اختیارمان قرار دهند و نگذارند این موضوع لطمه بیشتری به ما بزند. ما از ورزشکاران سایر کشور‌ها چیزی کم‌تر نداریم، اما تنها نبود مهمات باعث شده تا نتوانیم قابلیت‌های مان را به اثبات برسانیم.

وی درباره عملکرد دادگر هم در فدراسیون تیراندازی گفت: دادگر سعی می‌کند با دادن انگیزه به ما نگذارد اعتماد به نفس ورزشکاران با توجه به پایین بودن امکانات از بین برود. از او تشکر می‌کنم که در طول مدت حضورش در فدراسیون تا جایی که در حد توانش بوده مشکلات را مرتفع کرده است.

عضو تیم ملی تیراندازی در مورد مربی هم گفت: قرارداد سماکین تا سه ماه دیگر هنوز باقی مانده، اما پس از آن به فدراسیون بستگی دارد که بخواهند از مربی خارجی استفاده کنند یا از مربی داخلی./ میزان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی