امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رئیس هیات تنیس روی میز مازندران گفت : مازندران در شهریور ماه میزبان دو رویداد ملی تنیس روی میز خواهد بود .

 

به گزارش دریای ورزش“،   دکتر حبیب نژاد رئیس هیات تنیس روی میز مازندران در خصوص برگزار دو رویداد مهم در مازندران گفت؛ ما در شهریور ۱۴۰۲ در بابلسر  میزبان مسابقات هوپس پسر کشور و از یکم لغایت دهم شهریور دومین اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور به میزبانی هیات مازندران در مجتمع پتروشیمی شازند نوشهر خواهیم بود که از مازندران نیما و نوشاد عالمیان و سید محمد موسوی به عنوان ورزشکار حضور خواهند داشت این ورزشکاران چهره های ملی و افتخارات استان مازندران هستند و هیات مازندران از هیچ کوششی برای ارتقای سطح فنی این ورزشکاران دریغ نخواهد کرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوها با بودجه های دولتی یا از بودجه هیات استفاده میشود اینگونه پاسخ داد: در دو سال گذشته مازندران میزبان ۱۳ اردوی مختلف در رده های مختلف سنی در دو بخش آقایان و بانوان بود و هزینه این اردو ها مطابق اسناد مالی یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و این در حالی است که کل درآمد هیات تنیس روی میز از محل دریافتی از اداره کل و فدراسیون در سال ۱۴۰۱ هفتاد میلیون تومان بوده پس بی شک با این میزان درآمد حتی نمیشود میزبان یک اردوی ملی بود.
وی در ادامه بیان داشت تا به امروز حتی یک ریال از بودجه هیات صرف اردوی های ملی نشد بلکه تمامی هزینه ها از بخش حامیان مالی تامین شده است.
وی تصریح کرد؛ به عنوان مثال اردوی قبلی تیم ملی بزرگسالان که در شهرستان بابل برگزار شد تماما با حمایت جناب مهندس مسلمی عضو محترم هیات رئیسه استان به مدت  ۱۸ روز در بابل برگزار شد که جا دارد از ایشان و مجوعه آکادمی وفایی راد کمال قدردانی و سپاس داشته باشیم همچنین اردوی روزهای آینده هم با هماهنگی و ارتباطات با شرکت ملی نفت کشور همه هزینه های این اردو را متقبل شدند بی شک با زبان تشکر و قدردانی به دور از نفاق و با ایجاد همدلی و صمیمیت میتوان از همه ظرفیت های موجود جهت رشد تنیس روی میز بهره برد.
وی بیان داشت مدیریت نوین در هیات های ورزشی به گونه ای است که دیگر نمیتوان بر روی بودجه های ناچیز دولتی حساب باز کرد و چاره ای جز ایجاد ارتباط و استفاده از امکانات و اعتبارات اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد. وی در پایان اشاره کرد با ایجاد ارتباط با مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو کشور به زودی خانه تخصصی تنیس روی میز تیم پیکان در مازندران در راستای حمایت از پینگ پنگ استان کلنگ زده خواهد شد
از همه روسای هیات های شهرستانی انتظار میرود با جذب اسپانسر و ایجاد روابط با مسئولین در جهت حمایت از قهرمانان و استعدادها ورزشکاران در شهرستان ها گامهای موثری بردارند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی