امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۱۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، اعضای هیات زورخانه ای استان با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران دیدار کردند .

به گزارش دریای ورزش“، این نشست صمیمی که در سالن اجتماعات شهید زرهون برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران حضور پیشکسوتان و مرشدان و روسای هیات های ورزش زورخانه ای  استان را به فال نیک گرفت و از آنها تقدیر و تشکر کرد.

عادل عالیشان در این نشست با اشاره به اینکه از ۵۲ هیات ورزشی فعال داریم که برخی از این هیات های ورزشی خاص هستند، گفت: هیات ورزش های زورخانه ای و باستانی استان در بین دیگر هیات ها خاص تر و مهمتر بوده زیرا با آرمان های دینی و اعتقاد قلبی ما اجین شده است.
وی با بیان اینکه ارادت ویژه ای به ورزشکاران و بزرگان ورزش و پیر غلامان زورخانه استان دارم، افزود: از بچگی تعلق خاصی به ورزش زورخا نه ای داشتم و ارادت من نسبت به یکایک شما عزیزان اخلاق و منش پهلوانی ویژه تر است.
عالیشان تصریح کرد: افتخار خدمتگزاری و نوکری نصیب من شد و با حمایت شما عزیزان، برای اعتلای ورزش استان تلاش خواهم کنم.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه برای توسعه ورزش مازندران باید دوید، گفت: در استانی زندگی می کنیم که ۲۲ شهرستان و ۵۷ شهر و بیش از سه میلیون جمعیت و ۱۷۰ هزار ورزشکار سازمان بافته فعال داریم و لذا برای توسعه و شکوفایی ورزش مازندران باید همچون یک وزارت خانه وقت بگذاریم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پایان از احترام و تکریم پیشکسوتان ورزش زورخانه ای اشاره کرد و بیان داشت: تشکیل مجمع خیرین برای حمایت و ساخت و ساز گود ورزش زورخانه ای در سطح استان اهمیت ویژه دارد.
در این نشست صمیمی شال پهلوانی به عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران اهدا شد.

همچنین در ابتدای برنامه روح الله طور سوادکوهی رئیس هیات باستانی و ورزش زورخانه ای ضمن ارائه گزارش از عملکرد یکساله این هیات و تشکر از زحمتکشان،مرشدان و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای استان، با حمایت روسای هیات های ورزشی شهرستانها، هیات ورزش باستانی و زورخانه ای استان جز هیات های نمونه و برتر فدراسیون است.

عکاس : سید علیرضا ودودیان

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی