امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مجبور هستیم در تهران تمرینات را ادامه دهیم تا بلکه با پایان یافتن تعطیلات طولانی ایام نوروز و برطرف شدن ترافیک جاده ها شرایط تمرین در جاده‌های کوهستانی فراهم شود.

به گزارش دریای ورزش“، رییس فدراسیون دوچرخه سواری در اولین گفتگویش در سال ۹۸ ضمن تسلیت به خانواده‌های سیل زده در استان‌های مختلف کشور از مشکلاتی که بارش های اخیر برای تیم های ملی دوچرخه سواری به وجود آورده، سخن گفت.
خسرو قمری در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: «متاسفانه عید امسال با اتفاقاتی که پس از بارش های سیل آسا برای مردم کشورمان رخ داد شیرینی نوروز را به کام  همه ایرانی ها تلخ کرد.امیدوارم هر چه سریعتر و با تدبیر مسوولان کشور هر چه سریعتر مشکلات معیشتی مردم سیل زده پایان یابد و آرامش به زندگی ایرانی ها بازگردد.»
رییس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه به بحث اردوی تیم ملی استقامت کشورمان اشاره کرد و افزود: «از ۴ روز پیش اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت در محل کمپ تیم های ملی آغاز شده و ملی پوشان مرد و زن زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار می کنند. متاسفانه شرایط آب و هوایی کشور اصلا مناسب تمرینات استقامتی‌ها نیست و محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور موجب شده تا نتوانیم به حد مورد نظر و ایده آل کادرفنی تمرینات را برگزار نماییم. بارش‌های بسیار و ترافیک در مناطق کوهستانی استانهای سراسر کشور اجازه نداده تا اردوی تیم ملی ما در شرایط خوبی برگزار شود و ما مجبور هستیم در تهران تمرینات را ادامه دهیم تا بلکه با پایان یافتن تعطیلات طولانی ایام نوروز و برطرف شدن ترافیک جاده ها شرایط تمرین در جاده های کوهستانی فراهم شود.»
وی ادامه داد: «امیدواریم در فاصله باقیمانده تا مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم با برپایی اردوی تدارکاتی در مناطق نزدیک به محل آب و هوای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که به طور معمول کوهستانی و پرشیب می باشند ورزشکاران را در شرایط پروفایل مسیر قرار دهیم. فعلا به الاجبار باید اردو را در آزادی برگزار کنیم تا بلکه شرایط مساعد شود. ما مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم و امیدوار هستیم بعد از یک پوست اندازی در تیم ملی استقامت مردان مان شاهد موفقیت نسل جدیدتر دوچرخه سواری کشورمان باشیم.»

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی