امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۱۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما با حمایت هواداران تیمشان در بازی خانگی فقط به برد و کسب سه امتیاز فکر می کنند.

به گزارش دریای ورزش“، مجید جلالی عصر امروز پنجشنبه در مصاحبه پیش از مسابقه هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر با پدیده شهر خودرو در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : بازیکنانم با وجود برخی کم و کاستی ها در باشگاه ، در بازی خانگی کمتر امتیاز از دست دادند و بازی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با خیل هواداران پرشور نساجی بازی سخت است.
وی ادامه داد : ما در بازی با پدیده شهر خودرو که یکی از تیم های مدعی با امکانات مناسب در لیگ برتر است، باید ابتدا به دنبال گل نخوردن باشیم و پس از آن با بازی سازی خوب بتوانیم سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.
جلالی اظهار داشت : شرایط جدول به گونه ای برای ما و پدیده رقم خورد که به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم و کسب این امتیاز می تواند در جدول تغییرات اساسی برای هر دو تیم ایجاد کند.
وی افزود : به هر حال ما در برابر تیمی بازی می کنیم که یکی از تیم های خوب و سرعتی در لیگ برتر است ولی با این حال ما به دنبال برد هستیم.

** موافقت سرمربی با تغییر زمان بازی
سرمربی نساجی قائمشهر در مورد تغییر زمان بازی از ساعت ۱۹ به ۱۶ روز جمعه هم گفت : این کار با مشورت و موافقت من و باشگاه در راستای همکاری دو جانبه ما و فدراسیون صورت گرفت.
وی اضافه کرد : برنامه زمانی ساعت ۱۶ نیز برای دیدار ما و پدیده شهر خودرو زمان بدی نیست و ما مشکلی نداریم و امیدواریم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

** دلخوری آقا معلم از توهین به سرمربی سپاهان
جلالی در مورد شعار دادن برخی در استادیوم شهید وطنی علیه امیر قلعه نوعی در بازی هفته بیست و چهارم تیمش با سپاهان در قائمشهر از این کار ابراز نارضایتی کرد و گفت : این توهین در یک لحظه از سوی برخی از تماشاگرنماها انجام شد و پس از آن خاتمه یافت و من و هواداران واقعی نساجی قائمشهر از این کار ناراضی هستیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی