امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تيم هاى فوتبال استقلال خوزستان و نساجى مازندران از هفته بيست و هفتم ليگ برتر به تساوى رضايت دادند.

به گزارش دریای ورزش“، دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و نساجی مازندران امروز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند.
این دیدار با قضاوت «جواد رحیم زاده» در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز شد و در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
شاگردان «مجید جلالی» سرمربی تیم نساجی بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه ۲ ارسال کوتاه «سجاد آشوری» بازیکن تیم نساجی از جناح راست زمین به « محمدمهدی نظری» رسید تا او نیز با استفاده از غفلت مدافعان استقلال، گل نخست این دیدار را وارد دروازه «حسین پورحمیدی» گلر تیم خوزستانی کند.
این نتیجه به رغم تلاش تیم میزبان برای رسیدن به گل تا پایان نیمه نخست ادامه داشت. اما در نیمه دوم یاران «محمد علوی» سرمربی تیم استقلال خوزستان برای تعویض نتیجه یکپارچه حمله شدند تا در نهایت در دقیقه ۷۴ گل تساوی را به ثمر برسانند.
در این صحنه «ایوب کلانتری» پاس زیبایی به هم تیمی خود «امیرحسین باقر پور» داد تا او نیز با شوت روپای خود دروازه «حامد لک» دروازه بان تیم نساجی را باز کند و گل تساوی را به ثمر برساند.
با این نتیجه تیم استقلال خوزستان با ۱۲ امتیاز همچنان در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود. نساجی مازندران نیز با کسب یک امتیاز، موقتا ۳۰ امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

**ترکیب استقلال خوزستان:
حسین پورحمیدی، میثم کریمی، امیرحسین باقرپور، مهرداد پورابوالقاسم، وحید حمدی‌نژاد، محمدرضا شیرزادی، مصطفی کیانی، رضا نعامی، فرید امیری، محمد شریفی (۶۱- ایوب کلانتری) و رضا درویشی.

**ترکیب نساجی مازندران:
حامد لک، حامد شیری، جورجی گولسیانی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، علی اصغر اشوری (۶۴- نیما مختاری )، سید محمد میری ( ۵۴- احمد عبدالله زاده)، آرفنگ دافه، سجاد آشوری (۸۳- امید سینک) و محمدمهدی نظری.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی